Hop til indhold
Gæst

Juliana på Nørrebro

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende. Købte 15 min. med super fransk og dansk. Det er hende på billederne, men de er lidt pyntede. Hun er lavere og mere fyldig. Hendes bryster, som hun "puster" op på billederne, svarer til en lille ægte C-skål.

Selve akten var triviel sex. Det foregik i en lidt skrabet lejlighed. Jeg måtte først bede hende smide klipklapperne, som hun også havde på, da hun lagde sig op i sengen. En nøgen kvinde med klipklapper i en seng ser bizart ud. Hun er også stor forneden. Det var for ringe.

Jeg kommer naturligvis ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog chancen. Har været forbi - efter at jeg skrev om billederne uden smil. I virkeligheden er hun smilende og med et virkelig kønt ansigt! Meget bedre end billederne. Fra Syd/Øst-Europa. God dyb fransk, god ridning, ret god service. Er meget positivt overrasket. Måske har jeg bare været heldig :-) ved ikke om hun altid er sådan? Stedet i NV er dog usselt. Hun fortalte at hun også er på Amager et pænere sted. Ville gerne gentage når hun kommer til den pænere lejlighed, men nu er annoncen desværre væk.

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...