Hop til indhold

Recommended Posts

Vi har sgu et problem herinde, hvis en eller anden klaphat kan slippe afsted med bare at skrive FAKE, så på baggrund af denne tråd der beviser hvor skadeligt det er, anmelder jeg den anden tråd og håber at admin tager affære.

 

Sørgeligt hvis det skal gå ud over en eller anden tilfældig pige.. fordi at nogle få brugere ikke kan opføre sig ordenlilgt.

 

Redigeret af PHD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har sgu et problem herinde, hvis en eller anden klaphat kan slippe afsted med bare at skrive FAKE, så på baggrund af denne tråd der beviser hvor skadeligt det er, anmelder jeg den anden tråd og håber at admin tager affære.

Sørgeligt hvis det skal gå ud over en eller anden tilfældig pige.. fordi at nogle få brugere ikke kan opføre sig ordenlilgt.

Kom nu bare afsted og besøg hende.

Du kan jo altid gå igen, hvis synet ikke lever op til forventningerne.

Og skriv en anmeldelse hvis du bliver... Behøver ikke være en afhandling. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gjorde jeg gerne, men har desværre ikke mulighed for det de næste uger.

 

Men jeg håber da meget at der er en anden der smutter forbi og checker varen ud, så der kan komme en afklaring, for jeg synes bestemt ikke at det er klædeligt for sitet at et simpelt FAKE skal have lov til at stå ubegrundet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...