Hop til indhold

He he, prøv at trykke på billede 5 & 6 frem og tilbage hurtigt ;-)

Featured Replies

Skrevet

Busted LOL

Skrevet

Ok. Så hun trækker vejret dybt på det ene billede? :)

Skrevet

Godt fund, fandme morsomt :D

Skrevet

He he

Den nupo kur napper jeg sku 12 pakker af ...følger hun med ?

Skrevet

Hehe... ja, det ser s'gu lidt sjovt ud :cool:

Men egentlig forstår jeg det ikke. Jeg har haft besøg af hende sidste efterår, og hun er faktisk en ganske slank pige (med en god røv). Eneste minus er at hendes bryster er lidt "bløde" i det... Men hun er en sød og sjov pige, der snakker som et vandfald på en blanding af dansk og engelsk. Hun er også ret god til at snakke dirty, og hun er ikke bange for at stå på hovedet hvis det er det man lige har lyst til at prøve :-P

Alt i alt en god oplevelse!

Skrevet

fed anmeldelse; )

Skrevet

Hehe... ja, det ser s'gu lidt sjovt ud :cool:

Men egentlig forstår jeg det ikke. Jeg har haft besøg af hende sidste efterår, og hun er faktisk en ganske slank pige (med en god røv). Eneste minus er at hendes bryster er lidt "bløde" i det... Men hun er en sød og sjov pige, der snakker som et vandfald på en blanding af dansk og engelsk. Hun er også ret god til at snakke dirty, og hun er ikke bange for at stå på hovedet hvis det er det man lige har lyst til at prøve :-P

Alt i alt en god oplevelse!

Vi har omtalt hende tidligere herinde, og ja, hun er en sød pige, og et sikkert valg, og hvis man er på begynderstadiet hvad angår GP, så er hun i den grad den rigtige til at hjælpe dig godt fra start - hun har mine varmeste anbefalinger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.