Hop til indhold
22 cm and thick

Bj Svendborg

Recommended Posts

Siljenips, se på Annoncelight når hun er i Svendborg.

som regel lørdag til tirsdag.

måske kun 2 dage, af gangen.

læs om Siljenips her på EG.

Hun har lige været i Svendborg mandag og tirsdag, men onsdag er hun i Glostrup.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smooth: Er hun over 50? På billederne ser hun da ikke ud til det? Eller de er måske ikke af hende? Der er jo en del der snyder lidt.

 

Cupido: Sluger hun eller er det med gummi?

 

Slet ikke nogen der kender en ung skrubbe i Svendborg. Har tidligere været hos en mulat med flotte store bryster, men har ikke set hende annoncere siden sidste sommer. Hun var rigtig fræk, men desværre kunne hun ikke så godt tage en stor en. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Jeg har været hos Silje to gange. Faktisk de eneste to gange jeg har været hos en glædespige. Kan varmt anbefale hende og er i hvert fald ikke sidste gang jeg har været hos hende. Pengene er lidt små hos mig men håber jeg snart har lidt mønt til at besøge hende igen.

Silje: Hvis du læser dette så glæder jeg mig til næste gang vi ses. Måske det så bliver til et blowjob til mig og massage til dig. :-)

Måske du kan huske mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smooth: Er hun over 50? På billederne ser hun da ikke ud til det? Eller de er måske ikke af hende? Der er jo en del der snyder lidt.

 

Cupido: Sluger hun eller er det med gummi?

 

Slet ikke nogen der kender en ung skrubbe i Svendborg. Har tidligere været hos en mulat med flotte store bryster, men har ikke set hende annoncere siden sidste sommer. Hun var rigtig fræk, men desværre kunne hun ikke så godt tage en stor en. :wink:

 

Jep, eller deromkring.

 

Som der skrives, 48.. + det løse siger jeg..

 

Hun er ikke noget for mig... Billederne snyder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil byde ind med min veninde Kristina. https://annoncelight.dk/showad/169125

 

Selvfølgelig er hun heller ikke i den yngste afdeling, 40+, men hun er supersød og frisk og dejlig.

 

Der er som sædvanligt ikke meget sjov på Sydfyn, men Kristina er altså en humørbombe hvor man virkelig føler sig velkommen. :)

 

Kan du huske hvad mulatpigen kaldte sig, :)?

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligvis ikke hendes ægte billeder, men hun er en dejlig dansk blondine, lidt kraftigere end billederne.

 

Hun er sød, smuk og sexet, selvfølgelig ikke på en teenager måde, men en rigtig hot milf :)

 

Men besøg hende dog, du kan jo altid gå igen hvis hun ikke er din type. Uanset hvor meget vi andre anbefaler hende må du jo selv beslutte dig :)

 

Medmindre du er MEGET kræsen vil jeg vædde en bajer på hun kan gøre dig glad :)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angående de billeder, har jeg fået henvendelse i PM fra en der bruger samme fotograf og er sikker på de er ægte nok, muligvis en smule redigeret, men Kristina er det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...