Hop til indhold
DFyr_36

Tamarind på Frederiksberg

Recommended Posts

Ok, kommer lige fra en tur på Tamarind thaimassage. Havde lige lyst til lidt selvforkælelse, så da muligheden var der smuttede jeg ind i kælderen hos dem.

Det var mutter selv der tog imod mig, storsmilende og frækt forførende i en sort, meget nedringet top/nederdel-ting. Jeg ved, at hun ikke er så meget for at tage alt tøjet af så selvom hun rystede godt med og løftede op i den herlige barm spurgte jeg efter en anden til lidt b2b.

Efter lidt økonomisk rådslagning fik jeg forhandlet mig frem til et kvarters b2b inkl svensk for en plov. Det passede mig aldeles udmærket da jeg ikke havde særlig megen tid. Der blev lagt rene håndklæder på, og ind kom en lidt ældre dame, vil skyde på hun er omkring de 40-45, thaialder er jo som bekendt meget svær at udregne, men deromkring.

New hed hun (???)

Så jeg forsøgte... "Is your name new?"

-"Yes I am new"...

-"No no, my name..." *siger navnet og peger på mig selv* og så "your name?? *peger på hende med et spørgende blik*

-"Yes Yes new".... Dette fortsatte lidt, så tænkte jeg det var spild af tid og tog tøjet af og ventede mens jeg lå på maven på sengen. Vendte mig lidt om for at se lidt på "New" og der gik skalaen fra 'dårlig begyndelse' til 'oho, det her kunne blive godt'!

BH'en hun var ved at tage af var af en rimelig størrelse, jeg er mere til en håndfuld end nogle af de radmagre minus-A skåle man så tit ser asiater gå rundt med, så der steg humøret et par eller mange grader. Slank, flot krop og et par af de FLOTTESTE bryster jeg har set på asiater dukkede frem. Dog er maveskindet ikke den pæneste men det var ikke der min opmærksomhed lå. B2b'en gik i gang og var ret middelmådig, så jeg skyndte mig at sige at jeg vendte mig om.

Derfra var det så en dejlig leg med de dejlige C/D bryster der KUNNE forveksles som værende ægte, men de må bestemt være silikone, taget hendes alder i betragtning. Ikke fordi man ikke kunne mærke det men det var logisk nok. Ingen ar eller mærkelige udfyldninger, de var simpelthen en 17årigs bryster som hendes jeg havde gang i dengang fra folkeskolen :-D

Kudos, kæmpe kudos til kirurgen, og en kæmpe undskyldning på forhånd hvis de ER ægte. Dog kunne hun ikke lide at få rørt brystvorterne så det var lidt udenoms arbejde der mens det svenske pågik, hvilket gik udmærket. Al fokus var på forpartiet.

Så alt i alt fik jeg valuta for pengene i dag.

Bryster er jo som god kunst, de kan (og skal/bør) nydes. Jeg spurgte ikke til hvor længe hun blev der, så....

God tur brødre :-)

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...