Hop til indhold
Bumle

Dårlig oplevelse hos Skive/Roslev Rybjergvej 82

Recommended Posts

Var idag forbi : http://side6.dk/resultatside/?q=6961

Blev lukket ind af en polsk pige, som pressenetrede sig som Sandra på 24. Tror nu godt der kan ligges et par år eller fem til !

Jeg fik stukket et menu kort i hånden, hun virkede ikke særlig motiveret til at skulle have sex . (allerede der skulle jeg være gået)

Nå, men jeg bestiller dansk/fransk til 800kr. Pengene skifter hænder og hun forsvandt ud af værelset, og lidt efter lyder det som om hun står og diskuterer med en mand, Hmm!

Jeg tager mit tøj af og ligger mig på sengen, hun kommer ind til mig igen og tager kun hendes trusser af, sætter sig sådan lidt på skrå fra mig, så jeg ikke rigtig kan komme til at røre hende (hendes bryster er kun lige rykket uden på Bh'en). Også begynder hun så på det franske, jeg prøver flere gange at røre ved hendes bryster, men hun siger mine fingre er alt for kolde, så det må jeg ikke ! Det franske er nærmest bare et par slik eller forgår det hele med hendes hænder. ikke meget med blowjob at gøre.

Rundt med hende i missionær. Da jeg så stikker den ind, bliver hun ved med at holde hånden på min pik så jeg ikke kan få den ordentlig ind. Ber hende om at tage hånden væk, hvor hun så siger at det er for at holde kondomet på plads, hun er bange for at det ryger af. Ber om doggy hvor hun gør det samme, og jeg nærmest bare knepper hendes hånd ! oveni denne dårlige oplevelse lugtede hendes fisse os meget grimt!

Det var lige et surt opstød fra mig, Nok den dårligste oplevelse jeg har haft hos en GP!

ALDRIG MERE PIGER FRA UDLANDET .

I må have en forsat go dag og håber i får bedre oplevelser end denne. 

Bumle 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bumle.

Ikke alle udenlandske piger er som hende. Jeg har haft mange gode oplevelser med forskellige nationaliteter. Specielt pigerne fra Thailand yder næsten altid god sex og har super hygiejne. Jeg har været omkring en del piger gennem tiden, men den eneste ildelugtende fisse jeg har stødt på, sad på en dansk glædespige !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...