Hop til indhold
DanT

Mille, Eventyrpigerne og Vordingborgpigerne

Recommended Posts

Hej alle

 

Måske nogen kan hjælpe mig lidt her. Jeg kan ikke finde nogen anmeldelser af hende herinde, men måske, der sku være nogen, der alligevel har lidt info om hende. Udseende, ansigt, performance, kysser hun GFE?.....osv. osv. Hun har måske bare skiftet "kunstner navn"

Billederne ser jo unægtelig fristende ud. Jeg bliver bare lidt i tvivl når der slet ikke står noget om hende. Det kan jo være godt og skidt.

Nu ligger Fjenneslev og Vordingborg ikke lige om hjørnet for mig så jeg kører ikke "bare" lige forbi og kigger. Derfor håber jeg der er nogen der kan hjælpe med lidt info.

 

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/mille5/index.php

 

På forhånd tak for hjælpen og god dag til alle

 

DanT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er også i Københavns området, du kan altid ringe til dem og spørge hvornår hun er tæt på dig, det plejer de at være flinke til. Umiddelbart syntes jeg hun ser bedre ud i virkeligheden end på billederne, men hun er tættere på de 30 end de 20 ;-) sød og flin, giver en ok service de dage hun er frisk :-) God jagt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du har haft fat i hjemmesiden for Eventyrpigerne, så prøv også at kigge på hjemmesiden for SexyClub (i Gladsaxe). Der er en hel del af pigerne der er med begge steder. Jeg kunne ikke lige nu finde Mille hos SexyClub, men jeg mener hun har været der. (Jeg synes, jeg genkender "ben-stillingen"). Du kan jo også prøve at forhøre derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...