pacer 2568 Skrevet 25. Februar, 2015 Til et solidt blowjob. Nogle varme anbefalinger? Det skal være uden gummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 25. Februar, 2015 Hvidovrepigerne - nogle søde solide piger i 30-40 års alderen. De skelner på prislisten mellem fransk og superfransk, og superfransk er den rigtige økologiske (uden gummi). Jeg har selv prøvet stedet et par gange. Ud ad Gl. Køge Landevej, på venstre side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Breakdancingcat 37 Skrevet 26. Februar, 2015 Jeg leder selv efter det samme, så jeg venter også gerne på gode svar! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vim 552 Skrevet 27. Februar, 2015 Jeg leder selv efter det samme, så jeg venter også gerne på gode svar! Voldsomme billeder du disker op med her henover min stille morgenmokka!... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2568 Skrevet 27. Februar, 2015 En som nyder sutte pik, og ikke har så pokkers travlt med at få kanonen afladt. Hun må meget gerne have et kønt ansigt, synet er jo den halve oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 27. Februar, 2015 MED gummi... Men KØNT ansigt.. Alia. Bare søg i de andre tråde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 27. Februar, 2015 Ved så ikke om hun har travlt.. Jo senere/tidligere du kommer (!) jo større chance er der for at det ikke kører på stopur.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg