Hop til indhold
Vim

Nogen som har besøgt: Ana fra Venezuela?

Recommended Posts

Jeg prøver nok lykken i morgen...og så melder jeg tilbage...

Hun vejer måske lidt for meget men har dejlige former og lækre bryster hvis du spørger mig..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er taget fra nettet : http://www.imagefap.com/pictures/4449700/Kelley-Scarlett-Lollypop-and-Bikini

 

Modellen er Kelley Scarlett, så jeg tror der er meget få procents chance for det er hende du møder ;)

 

Men hvad, du kan jo altid gå igen Vim, hvis det ikke er hende.

 

Tak Angath!...Jeg er blevet forhindret i at møde hende i dag, så måske prøver jeg lykken i morgen.

Det er højest sansynligt ikke hende jeg vil møde - meeeen hvis alternativet frister stort nok, så liver jeg måske hængende.

Hvis ikke, så vil jeg have jeg er screendump på min telefon og vil give hende en sviner for at bruge fake pics og spilde min tid.

 

mvh

Vim

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sååååååå hvordan gik det Vim?

 

Jeg har SIMPELTHEN haft så travlt med job, så er ikke nået forbi endnu!...og jeg har ungerne her i weekenden...så det bliver tidligst søndag aften. HVIS jeg når forbi, så LOVER jeg at efterlade lidt feedback..

 

mvh

Vim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har SIMPELTHEN haft så travlt med job, så er ikke nået forbi endnu!...og jeg har ungerne her i weekenden...så det bliver tidligst søndag aften. HVIS jeg når forbi, så LOVER jeg at efterlade lidt feedback..

 

mvh

Vim

 

undskyldninger, undskyldninger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

undskyldninger, undskyldninger ;)

 

hahahahhahaha...har sgu heller ikke haft tid at besøge nogen andre tøser heller!!!....Jeg har godt nok tunge løg efterhånden skulle jeg hilse og sige!.... :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...