Hop til indhold
sexlife

Ungarske piger i Kiel, åh nej ....

Recommended Posts

Hej

 

Var i Kiel i dag på Laufhaus og havde endnu engang en rigtig god oplevelse med min nye dominikanske veninde - hun sutter godt nok som en drøm, stramt, men ikke hårdt! Hun er virkelig sød og leverer varen med humor og service. Hun havde fået et stort nyt værelse, hvor hun smilende pegede mod loftets spejl, således at jeg kunne følge med. Det var fedt i den 69 vi havde, et smukt syn!

 

Efter en tur ude i Kiel skulle jeg hjemad. Jeg sad allerede i bilen og tænkte, at nu var jeg kommet i alt tre gange den dag og så måtte det vel være godt! Men, skulle lige tjekke dullerne ud. 

 

Her gjorde jeg en fejl, som så ødelagde en ellers vellykket dag. Jeg lod mig overtale af en fræk lille ungarsk godte med nogle helt naturlige strittende bryster med flotte brystvorter. Hendes vendinde var i værelset ved siden af, så jeg tog en trekant med alt til kun 60 euro.

 

Selve seancen var en joke! To unge piger som i den grad ingenting ville andet at plukke mig for flere penge. Aftalerne blev ikke holdt, de var åbenlyst irriteret over, at de i det hele taget skulle levere den vare vi havde aftalt og jeg havde betalt for (standardprisen i Kiel er kun 30 euro, men hos mine faste piger betaler jeg 50). Jeg fik den lille frække velskabte overtalt til at side på mit ansigt, og hvilken pragtkusse hun havde! Flot, saftig, fast, tilpas stor og et kongemåltid. Kan stadig dufte hende. Men som sagt, hun var tydeligt irriteret og den anden pige gav det mest latterlige forsøg på et BJ med hånd nogensinde tror jeg. Alt imens de sagde "piccolo" - hm, I kan vel selv tænke hvorfor ...

 

Efter kort tid steg hun ned fra mit ansigt og gjorde mine til at nu havde hun gjort sin del af aftalen. Skulle jeg bolle bare den ene af pigerne, skulle jeg betaler mere.

 

Det endte med, at min tålmodighed slap op. Jeg rejste mig, trak bukserne op og sagde farvel.

 

Det var sikkert også deres mening, men det giver desværre også de ungarnske piger et dårligt ry og Laufhaus'et ligeså.

 

Der er gode piger i Kiel på Laufhaus og jeg har faktisk haft flere positive oplevelser end negative. Men jeg holder mig primært til mine faste i fremtiden, ville hellere have foræret pengene til en af de piger, som rent faktisk gør deres arbejde godt!

 

Vh

 

 

 

 

Redigeret af sexlife

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...