Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Februar, 2015 Aftenshowet, en udsendelse lige så ligegyldig og indholdsløs som X Factor har tilsyneladende lavet om på konceptet på det seneste. Jeg er pludselig begyndt at finde den interessant. Andre der har bemærket noget ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 24. Februar, 2015 Aften hvadforenfisk? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 24. Februar, 2015 Aftenshowet, en udsendelse lige så ligegyldig og indholdsløs som X Factor har tilsyneladende lavet om på konceptet på det seneste. Jeg er pludselig begyndt at finde den interessant. Andre der har bemærket noget ? Årsager til du finder det interessant: 1. Du blevet ældre 2. Du har fået alzheimer light Det ene udelukker ikke det andet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Februar, 2015 Årsager til du finder det interessant: 1. Du blevet ældre 2. Du har fået alzheimer light Det ene udelukker ikke det andet Forkert-prøv at kig imorgen;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Februar, 2015 (edited) Forkert-prøv at kig imorgen;) Det minder om en af de der gætte konkurrencer i efterlysnings afdelingerne... ... "Jeg ved noget men vil ikke ud med det" :D Redigeret 24. Februar, 2015 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Februar, 2015 Det minder om en af de der gætte konkurrencer i efterlysnings afdelingerne... ... "Jeg ved noget men vil ikke ud med det" Næ nej. Enhver hanhund logrer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Februar, 2015 Næ nej. Enhver hanhund logrer Ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Februar, 2015 Hvis det er noget med Tina Müller fra sporten, så er uret det eneste, der ikke står på mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Februar, 2015 image.jpg ?? Du er den klogeste. Hun får alt godt og frækt frem i mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 25. Februar, 2015 Det er rigtigt, så det godt forleden. Måske det program skal tages op til fornyet overvejelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 25. Februar, 2015 Hmmm, hvis frk Das er med, så skal jeg også lure på det program. Hun er frygtelig dejlig, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Februar, 2015 Hmmm, hvis frk Das er med, så skal jeg også lure på det program. Hun er frygtelig dejlig, Det er hun ikke. Det er Ulla Essendrup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 25. Februar, 2015 Det er hun ikke. Det er Ulla Essendrup Det gør det kun endnu bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. Februar, 2015 Det er hun ikke. Det er Ulla Essendrup Hun må være en af landets smukkeste kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 25. Februar, 2015 Louise Wolff er satme os en søtte! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 25. Februar, 2015 Hun må være en af landets smukkeste kvinder. Hun ER en af landets smukkeste kvinder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 26. Februar, 2015 Du er den klogeste. Øhh, ja?!!.......var der tvivl om det? Hun får alt godt og frækt frem i mig. Ja hun er sød, og meeeget behagelig at hvile øjnene på ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg