Hop til indhold
DJX

Kia og DJX [Privat-Diskret.com]

Recommended Posts

Kia - http://www.privatdiskret.com/#!books/cnec

 

Igen en anmeldelse fra PD. Jeg er nok blevet en fanboy efter alle de lækre oplevelser derude.

Da jeg har nået et par målsætninger for første kvartal, personlige såvel faglige, så besluttede jeg mig for at fejre det.

Det lykkedes ikke at få noget info her på EG om de nuværende piger hos PD, så jeg ringede til deres søde telefonpasser.

Efter en lang snak endte jeg med at bestille en halv time med Kia. Billederne er ægte og nok til at lokke mig på eventyr.

 

Ankom ved PD med sommerfugle i maven og glædede mig til at sætte et ansigt på Kia. Jeg blev modtaget af en storsmilende langhåret blondine. Wauv.

Hun er skide sød og meget nærværende. Sjældent har jeg oplevet så god kemi og øjnkontakten var fantastisk. Smuk pige, mega frække øjne.

 

Alt var godt og mødet gik lige efter min fantasidrejebog.

Sidder og storsmiler imens jeg skriver dette.

 

Jeg kan kun give søde Kia de bedste anbefalinger.

Smuk, sød, nærværende og fræk som ind i pokker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, DJX. Hun lyder som en spændende pige. Er dog nødt til at spørge om én ting. Er hun til rigtige dejlige våde kys? Der står intet om kys i hendes profil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen af Kia i Søndags som første gæst.

Fantastisk pige, fantastisk oplevelse.

Ja hun giver dybe tungekys, og hun en fornøjelse at være sammen med.

Det er længe siden jeg har været sammen med en der var så våd (liderlig).

Herfra er der snart genbesøg. Så varm anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi Nadia. og havde en top 10 oplevelse med hende. Sengen stod i den anden ende i rummet da vi var færdig! Kys og fræk øjenkontakt og smidig og spændstig som en tiger grrrrrr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor bor privatdiskret.dk er det i selve Kjellerup ?

Nej, det er det ikke. Jeg kan selvfølgeligt ikke give dig en adresse, eller kørselsvejledning, men det ligger særdeles diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...