Hop til indhold
knast66

Var afsted i går igen. 4 gang i år. Det er en dyr sport!

Recommended Posts

Er kommet hjem efter ude arbejde. Og havde da sparet noget op til en GP, Det sku gå ud over det sædvanlige sted.

 

Stedet er TINGVEJEN 215, Årre v/Varde. Pigerne har 2 ugers turnus og er åbenbart fra Litauen.

 

1 var en fantastisk sød og flot yngre mørkhåret pige. Annonce og billede stemte ok. Blev sgu lidt forelsket. Det tog ikke så langt tid,        så hun sagde at der ville være rabat næste gang. Det var egentligt go service ;)

 

2 Var en frisør der ville tjene lidt ekstra. Ikke lige helt min type, men når man først står i døren er det sgu svært at ville vende om. 

 

3 Ikke så høj pige ved navn Laura, lang lyshåret og hvor det blev samlet med en klemme over hovedet da der skulle til                          makronerne, lidt på maven, men så slår man sig ikke ;). Det med BJ er ikke min stærke side, og det er sgu svært at sige om de          bliver skuffet over om de ikke kan klare det. Nå, men selvesidden strømper og små fødder er så min stærke side... Det er et              turn on at kunne holde deres ankler sammen oppe i luften og så tage sig for af retterne. Nå, så ville hun igang med BJ igen, det fik    hun så lov til, hun mente åbenbart at det skulle hun nok klare.. Men, ak nej.. Så satte jeg hende til rette hvor hun sad over hug over    mig, så fik hun en orgasme. Blev sgu helt stolt over at hun påstod at jeg var en vild, dansk viking. Noget hun blev med at gentage.:)    Måtte så sige til hende at jeg måtte tage hende bagfra, hun gjorde sig klar til det og det gav da så resultat.  

 

Stedet er ok, men skal igennem køkkenet for at komme ind i sovegammakerne. Der er mulighed for bad, men man skal vist bare selv bede om det, det var kun ved den første jeg blev tilbudt det. Parkering er nede i gården, man holder noglelunde uforstyrret.

 

Bare træls at andre kunder ikke kan fatte, at holder der en bil i gården så holder man sig væk, og ihvertfald ikke ringer på.

 

Priser er 800.- for kombinationen dansk/fransk/svensk, ifølge menuen. Om det er en halv time eller hel time, har jeg aldrig fundet ud af, glemmer altid at kikke på uret.

 

http://side6.dk/resultatside/?q=esbjergkorskrobabes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har jeg prøvet 3 gange, 1 gang i Børglum nord for Aalborg der var hun overfladisk og penge grisk, de 2 andre gange var i Aalborg i citysyd, hun er fræk har dog lidt mave men WTF den flyder ud når hun ligger på ryggen, en af gangene var jeg nærig og købte kun dansk og pølsen blev slap, hun rykkede gummiet af og gav fransk uden og uden beregning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...