Hop til indhold

Recommended Posts

Du kunne prøve Ploy. Det er lige kommet frem, at hun er på Blegdamsvej. Hun har et jerngreb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borende X, lyder spændene. Har du et link?

 

Ikke i skrivende stund, men der er flere anmeldelser herinde af Blegdamsvej, og ved en af dem skal der nok være et link.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg også læst mig til at hun gjorde på Grundtvigsvej, men da ikke oralt som efterlyses?

-OD

 

Nej, det har du da ret i. Jeg har læst hen over det franske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Hvis du kan leve uden det franske skal du ikke snyde dig selv for Jintana på Strandboulevarden - hun er en sød flot ung dame der giver en fantastisk massage. Jeg kan ligeledes anbefale Ploy som i forslagene ovenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du kan leve uden det franske skal du ikke snyde dig selv for Jintana på Strandboulevarden - hun er en sød flot ung dame der giver en fantastisk massage. Jeg kan ligeledes anbefale Ploy som i forslagene ovenfor.

 

Jeg oplevede Jintana på det tidligere Royal Thai i Øster Voldgade, og det var himmelsk, men har hun slæbt sine "gamle vaner" med til Strandboulevarden? Jeg troede, at det var et helt "ærbart" sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

@borendeX

Der gives ikke tillægsydelser hos Jintana - Så jeg vil mene at det er et 100% "ærbart" sted :-P

Det gør ikke noget for hendes massage er topklasse og jeg kan godt li hendes selskab, hun er ret sød og charmerende

og så gør det ikke noget at hun er en babe.....

 

@Oralfyr

Her er et link.

http://healthyandcare.dk

Hvis du booker tid, så lad os høre.

Besøg Ploy når hun er tilbage fra Thailand, det vil du ikke fortryde.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, det er et andet sted som stadig eksistere, lidt samme koncept, de har haft nogle af de samme piger.

 

 

http://www.sompoo-wellness.dk/

 

OK, tak OD.

 

Der har før været et billed af fire piger klædt i rødt (jeg kan ikke se billedet mere på hjemmesiden).

 

Hende der var yderst til venstre på dette billed husker jeg med glæde tilbage på da hun var på Grundtvigsvej.

Det må være hende der omtales som Ploy :?: , hun gav nemlig KUN HJ, ihvertfald til mig, men man måtte godt lade sin hånd hvile på hendes meget lækre numse, dog udenpå tøjet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK, tak OD.

 

Der har før været et billed af fire piger klædt i rødt (jeg kan ikke se billedet mere på hjemmesiden).

 

Hende der var yderst til venstre på dette billed husker jeg med glæde tilbage på da hun var på Grundtvigsvej.

Det må være hende der omtales som Ploy :???:: , hun gav nemlig KUN HJ, ihvertfald til mig, men man måtte godt lade sin hånd hvile på hendes meget lækre numse, dog udenpå tøjet :P

 

Kan godt huske det billede  '>

 

Jeg har fået massage af dem alle, men kan ikke lige huske navnene  :???:

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan godt huske det billede  '>

 

Jeg har fået massage af dem alle, men kan ikke lige huske navnene  :???:

 

 

-OD

 

Liiige præcis :-P

 

"min" massør er hende nr 2 fra venstre :-P og det er hende som jeg "tror" er Ploy.

 

Ret mig gerne hvis jeg tager fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Jeg har været fast kunde lige siden pigerne åbnede.

 

Pigen yders tv. er Pueng - Pigen nr. 2 er ikke Ploy, men Nane. Ploy er ikke på billedet.

 

Pueng giver ligeledes fantastisk massage - Jeg har tit fået massage af både Pueng og Ploy samtidig :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har været fast kunde lige siden pigerne åbnede.

 

Pigen yders tv. er Pueng - Pigen nr. 2 er ikke Ploy, men Nane. Ploy er ikke på billedet.

 

Pueng giver ligeledes fantastisk massage - Jeg har tit fået massage af både Pueng og Ploy samtidig :-P

 

Ok.

Tak for det Baltazar :)

 

Og Sompoo er et lødigt sted, ìk????

 

Der kan ikke forventes HJ?......eller????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg skal have massage og ikke går efter ekstra er det her min top 3,

 

Nut hos Nina Wellness. Hun giver en fantastisk massage og er måske den bedste jeg har prøvet, hun arbejder med sener fra top til tå og jeg kan tydelig mærke forskel når hun har været igang. Mener at flere læger fra Gentofte Hospital kører til hende for at få massage, så et eller andet kan hun. Ingen mulighed for ekstra.

http://www.ninaswellness.dk/

 

Ejeren af Oasis Wellness, kan ikke huske hvad hun hedder, Thita eller noget i den dur. Har faktisk aldrig fået dårlig massage hos dem, de er virkelig gode, men ejeren er i en helt anden klasse og så er hun sjov at snakke med. Ingen mulighed for ekstra.

http://oasiswellness.dk/

 

En nyt sted er forkæl din krop. Også virkelig god massage hos ejeren Daw, hun er sindssyg stærk og ælter din krop totalt igennem. Snakker perfekt dansk og hun kan sende en pige ind til at give afslutning.

http://forkaeldinkrop.dk/

 

Prøv dem alle 3, du vil ikke fortryde det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Fik massage af Pueng fra Suphaphorn i dag, fik at vide at Ploy var tilbage fra thailand, nåede lige at hilse på hende på vej ud af døren.

 

Har allerede booked 4 hand massage i næste uge - Kan kun anbefale at prøve Pueng og Ploy samtidig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...