Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 23. Februar, 2015 Beklager hvis dette allerede er fejlmeldt. Beklager hvis det ikke er en fejl. Youtube embedding er i hvert fald holdt op med at fungere. Eksempelvis i denne tråd: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Er der mulighed for at det kan komme til at virke igen? Eller er ændringen bevidst? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 23. Februar, 2015 Det ærgeligt man ikke kan embedde Youtube videoer længere. Men det kan være der er en årsag til det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 24. Februar, 2015 Umiddelbart vil jeg tro problemet er opstået i forbindelse med, vi er skiftet over til at køre med SSL. Jeg har i hvert fald ikke rørt nogle indstillinger, men jeg skal nok skrive på todo-listen, at jeg skal have kigget på problemet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dego 82 Skrevet 24. Februar, 2015 (edited) Umiddelbart vil jeg tro problemet er opstået i forbindelse med, vi er skiftet over til at køre med SSL. Jeg har i hvert fald ikke rørt nogle indstillinger, men jeg skal nok skrive på todo-listen, at jeg skal have kigget på problemet Så vidt jeg kan Google er det fordi ikke-SSL objekter bliver blokeret. Der er vidst en løsning her: http://apiblog.youtube.com/2011/02/https-support-for-youtube-embeds.html Redigeret 24. Februar, 2015 af Dego Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. April, 2015 Har Daniella ikke lige embeddet en video? Hvilken browser skal man bruge? Jeg synes ikke at jeg kan med Explorer. Og hvad er proceduren egentligt overhovedet? :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 2. April, 2015 Har Daniella ikke lige embeddet en video? Hvilken browser skal man bruge? Jeg synes ikke at jeg kan med Explorer. Og hvad er proceduren egentligt overhovedet? Vær mindre nysgerrig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 Har Daniella ikke lige embeddet en video? Hvilken browser skal man bruge? Jeg synes ikke at jeg kan med Explorer. Og hvad er proceduren egentligt overhovedet? Prøv med Firefox eller tryk på svar knappen så kan du se linket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. April, 2015 Vær mindre nysgerrig Det er vist også min konklusion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. April, 2015 Prøv med Firefox eller tryk på svar knappen så kan du se linket. Ja altså nu mente jeg så video klippet blev vist som et preview, og ikke bare et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg