Hop til indhold
Jambajamba

Frederikssund og omegn

Recommended Posts

Hej alle

Står i skal på kursus i det område i uge 10

Har ledt og ledt, og kan kun finde en dame på 45 helt oppe i Frederiksværk

Nogle der kender til massageklinker/ glædespiger i det område, så hører jeg rigtig gerne!!

Tak:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest arneo

Hej alle

Står i skal på kursus i det område i uge 10

Har ledt og ledt, og kan kun finde en dame på 45 helt oppe i Frederiksværk

Nogle der kender til massageklinker/ glædespiger i det område, så hører jeg rigtig gerne!!

Tak:)

Der er ikke nogen.

Lidt thai i Hillerød, og engang imellem en sydamerikaner, og så et par stykker i Frederiksværk. Ellers må du ad København til, eller Helsingør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er – eller har i hvert fald været – en thaibiks på Roskildevej næsten nede ved åen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg erindrer, med 99,8% sikkerhed, er det en såkaldt seriøs biks hvor der ikke tildeles noget af det frække; som jeg, min tolkning, gik ud fra var det ønskede?

 

Kender den ikke. Konstaterede bare at den var "ukategoriseret" (men det er vist default på listen ...). Men jeg tolkede selv lidt på den relativt lave timepris ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar indtil nu, så det vil sige der ikke findes en gp overhovedet fra frederikssund til Kbh?? Ej heller en lille ladyboy der gemmer sig? Haha

Nylonlover kan du huske i hvilke byer de har annonceret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar indtil nu, så det vil sige der ikke findes en gp overhovedet fra frederikssund til Kbh??

 

Arh, nu gør du også tingene værre, end de er. Der har i hvert fald været nogle i Ballerup.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...