Hop til indhold
Tip toe

Den (fucking) første gang...

Recommended Posts

Kan I huske den første gang I prøvede at trænge langemanden op i en ægte pige? Selvfølgelig kan I det, men der er sgu langt fra de idealer som bøgerne skriver om.

Hvor galt gik det første gang? (Og de gode oplevelser må også gerne deles)

Den unge, håbefulde purk var kommet i seng med en potentiel kæreste. Hun ville gerne kysse, hun smed BHen, hun ville kæle og jeg måtte det hele med brysterne, men trusserne måtte ikke trækkes af.

Natten efter: Kyssede, kælede, rodede rundt i sengen, men måtte ikke dyrke sex. Sådan stod det på i flere timer hvor jeg havde en konstant stiv og sprængfarlig langemand der ikke måtte afmonteres. Til sidst! Pludselig gad hun ikke vente mere, tog trusserne af, og så lagde vi os til rette. Yes. Penetration. Hun brugte p-piller, så vi "gad" ikke kondomet. Men potensen havde været spændt som en bue i så lang tid, at jeg kom efter et minut. Måske mindre.

Jeg synes det var pinligt. Ingen af os sagde noget om "det" og lagde os til at sove.

14 dage efter havde hun en ny fyr.

Fuck den første gang :D

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...