Hop til indhold

Mona fra Hvidovrevej 233 - hvor er hun?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som er stødt på Mona efter hun stoppede for godt 1 år siden fra Hvidovrevej 233.

Mona talte fint dansk, lækker petit krop med gode bryster. Kunne sit kram.

Hun er savnet. Anyone?

Skrevet

Mona talte meget om at hun selv tog ud til et thaisted i Tåstrup ..... søgte hende dér efter hun holdt op i 233; men kunne ikke lokalisere hende på nogen af de fire steder i Tåstrup.

Ann sagde hun var taget tilbage til Thailand, så det virker sandsynligt...

Kommentar i øvrigt: ja, hun er savnet  :(

Skrevet

Der har tidligere været et indlæg om en Mona på thai Aslan wellness , jeg mener at det ligger i Vester voldgade kbh.

Sidst jeg mødte hende, der skulle hun holde fødselsdags middag med veninder og sin kæreste. Så måske er hun stoppet helt, hvis kæresten har penge nok.

Ellers må du væbne dig med tålmodighed , så dukker hun nok op igen , hvis det da ikke er hende hos thai asian wellnes .

Hun er en af de dejligste og sødeste jeg længe har mødt i branchen, så derfor håber jeg personligt at hun er stoppet mens legen er god,

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.