Hop til indhold
Pit.

Bangkok Terapi Hillerød

Recommended Posts

Var forbi forleden dag, en meget blandet oplevelse. Beklager at jeg ikke fik fat i navnene på de piger der var indblandet... :)

 

Nå - mit møde var blevet aflyst i Hillerød og jeg havde lige 1½ time. så jeg tænkte jeg fortjente en omgang massage. Har tidligere besøgt Meena en del gange, men synes mere det er et bordel end massage..selvom en blanding altid er en god en. Har også været på Bangkok en del gange, men ikke de sidste 8-10 mdr.

 

Jeg ringede til Bangkok og hørte om de havde tid, det havde de og jeg tog derhen, døren blev åbent af en lille smal sag efter min mening med bøjle på tænderne, jeg skulle lige vente 5 min ved sofa gruppen, da de var i gang med at rydde op rundt omkring (der kom en ung pige løbende med en køkkenrulle ind til et rum..hmmm.) Nå men pigen og jeg venter og jeg støder på en anden kunde der kommer ned af trappen, meget rød i hovedet.. :) Nå men mig op på værelset sammen med bøjle pigen og jeg tænkte dejligt med en lille smal sag, ikke lækker, men dejlig krop. Hun spørg hvad jeg godt kunne tænkte mig, og jeg siger 1 time med olie (300,- på hjemmesiden), hun spørg om jeg vil have ekstra??? Inden jeg når at svare, banker det på døren, jeg står i bar røv og ind kommer en anden thai, de snakker lidt på thai, og ud smutter bøjle pigen, og den nye thai siger (på svensk) hun skal massere mig!!!!!! Hun er ca. dobbelt så stor, mest i bredden. Der står man i bar røv og fanget lidt på det forkerte ben. Hun spørg hvad jeg ønsker, og jeg gentager Olie, og hvad med ekstra siger hun, jeg siger, lad os se på det senere, lysten var faldet en del, men nogen gange kan de trylle lysten frem igen. Og prisen er ikke 300 - men 400,-??? Siger det står på deres hjemmeside, men igen, men står med bar røv..hun får så de 400,- og jeg sige de så må opdatere deres hjemmeside.. :)

 

Hun går igen med at massere, super massage, spørg om det er godt, hårdt osv., helt perfekt. efter ½ time om på ryggen og hun går i gang med overdelen, hun prøver flere gange at pille lidt osv., men lysten er væk og der kommer aldrig liv i trolden, og hun spørg heller ikke til om jeg vil have ekstra.

 

Så alt i alt en MEGET skuffende oplevelse, selvom massagen var god, men alt det med bytning af massør og forkert pris gør, at jeg holder mig væk fra stedet for en tid. Jeg kunne også have valgt at brokke mig over bytningen af massøren, men her er jeg lidt af en vatnisse og ville ikke gøre den nye massør ked af det at hun bliver valgt fra...så det er måske lidt selv forskyldt.. :)

 

Beklager at der ingen navne kom frem at dette, men hende med bøjlen og den anden unge pige der kom med køkkenrullen var rigtig lækre, så hvis nogen kan navne på dem, så kunne man jo bestille tid hos dem næste gang.. :) Alle kan få brug for en chance nr. 2

 

God mandag.

 

http://bangkokthaimassage.dk/behandlinger-priser/

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...