Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg trængte til lidt forkælelse i dag søndag, og smuttede en tur til Solbjerg. Jeg havde ikke ringet først, og heller ikke undersøgt, om de havde åben om søndagen, men det havde de. På skiltet på døren stod der godt nok, åben mandag til lørdag, men det kendte "OPEN" skilt blinkede lystigt i vinduet.

 

Jeg blev lukket ind af en lækker lille sag, flot pige med langt sort hår og en ultra kort kjole. Blev vist ind i et rum med madras på gulvet og fik anvist hvor jeg kunne lægge mit tøj.

Jeg lagde mig på madrassen, ikke særlig bekvemt for hovedet, når man ligger der på maven, men forventningerne om mulighederne i stedet for en massagebriks, fik mig til at abstrahere fra det ubekvemme.

 

Døren blev åbnet, jeg var spændt på, om det var samme pige, som lukkede mig ind. Det var det heldigvis. Hun er en flot og lækker pige, lille nips med store bryster (uden tvivl ikke helt naturlige). Hun præsenterede sig som Yaya og spurgte om jeg var okay. Hun kunne ikke snakke dansk og hendes engelsk var ikke særlig let at forstå, men hele tiden sød, venlig og smilende.

 

Hun smurte lidt olie på ryggen af mig, hurtige bevægelser rundt på ryggen og i nakken, ikke specielt god massage, ikke særlig hård, men heller ikke det helt slappe olieplaskeri. Hun gav sig god tid med ryggen, intet hastværk. Så fik jeg lidt af de små hurtige bevægelser på ballerne og senere lårene og benene. Ingen pirring, ingen strejf af de ædlere dele undervejs. Hmmm tænkte jeg, det var trist, men mon ikke hun opdager "den" når jeg vender mig om ...

 

Jeg vendte mig så, hun fnisede lidt og spurgte om jeg ville have et håndklæde over skridtet, hvilket jeg - som I nok kan gætte - takkede nej til. Hun startede med fødder og ben, arbejdede sig op til lårene, og prikkede lidt til lillemanden. Fnisede lidt igen, og flyttede lidt rundt på den. Den skulle ligge pænt lige og pege op mod navlen. Så fik jeg lidt af de hurtige bevægelser på maven og nu sørgede hun hele tiden for at strejfe lillemanden så den hurtigt voksede til mere end at være lille ...

Hun spurgte om jeg ville have bumbum for en tudse, men jeg havde kun 600. Så fik jeg det tilbudt til 800, men jeg havde stadig kun 600, og det var ikke løgn. Så kunne jeg få en håndtur, og det sagde jeg ja tak til. Hun tog min ene hånd op på hendes bryster og den anden ind mellem hendes ben, mens hun spillede mig. Jeg fik hurtigt mine fingre indenfor trusserne, hvilket hun slet ikke havde noget imod.

Svenskeren var i sig selv ikke nogen stor oplevelse, men det hjalp lidt på liderligheden, at jeg havde hånden i hendes trusser, og jeg kom forholdsvis hurtigt.

Blev tørret godt med et par vådservietter og tilbudt cola eller vand. Next time bumbum, sagde hun, og det bekræftede jeg.

 

Hun rejser hjem engang i april, og det er da ikke usandsynligt, at jeg kommer forbi igen inden, for selvom totaloplevelsen ikke var til et 10 tal, så kan hendes flotte udseende og krop sagtens lokke mig ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg trængte til lidt forkælelse i dag søndag, og smuttede en tur til Solbjerg. Jeg havde ikke ringet først, og heller ikke undersøgt, om de havde åben om søndagen, men det havde de. På skiltet på døren stod der godt nok, åben mandag til lørdag, men det kendte "OPEN" skilt blinkede lystigt i vinduet.

 

Jeg blev lukket ind af en lækker lille sag, flot pige med langt sort hår og en ultra kort kjole. Blev vist ind i et rum med madras på gulvet og fik anvist hvor jeg kunne lægge mit tøj.

Jeg lagde mig på madrassen, ikke særlig bekvemt for hovedet, når man ligger der på maven, men forventningerne om mulighederne i stedet for en massagebriks, fik mig til at abstrahere fra det ubekvemme.

 

Døren blev åbnet, jeg var spændt på, om det var samme pige, som lukkede mig ind. Det var det heldigvis. Hun er en flot og lækker pige, lille nips med store bryster (uden tvivl ikke helt naturlige). Hun præsenterede sig som Yaya og spurgte om jeg var okay. Hun kunne ikke snakke dansk og hendes engelsk var ikke særlig let at forstå, men hele tiden sød, venlig og smilende.

 

Hun smurte lidt olie på ryggen af mig, hurtige bevægelser rundt på ryggen og i nakken, ikke specielt god massage, ikke særlig hård, men heller ikke det helt slappe olieplaskeri. Hun gav sig god tid med ryggen, intet hastværk. Så fik jeg lidt af de små hurtige bevægelser på ballerne og senere lårene og benene. Ingen pirring, ingen strejf af de ædlere dele undervejs. Hmmm tænkte jeg, det var trist, men mon ikke hun opdager "den" når jeg vender mig om ...

 

Jeg vendte mig så, hun fnisede lidt og spurgte om jeg ville have et håndklæde over skridtet, hvilket jeg - som I nok kan gætte - takkede nej til. Hun startede med fødder og ben, arbejdede sig op til lårene, og prikkede lidt til lillemanden. Fnisede lidt igen, og flyttede lidt rundt på den. Den skulle ligge pænt lige og pege op mod navlen. Så fik jeg lidt af de hurtige bevægelser på maven og nu sørgede hun hele tiden for at strejfe lillemanden så den hurtigt voksede til mere end at være lille ...

Hun spurgte om jeg ville have bumbum for en tudse, men jeg havde kun 600. Så fik jeg det tilbudt til 800, men jeg havde stadig kun 600, og det var ikke løgn. Så kunne jeg få en håndtur, og det sagde jeg ja tak til. Hun tog min ene hånd op på hendes bryster og den anden ind mellem hendes ben, mens hun spillede mig. Jeg fik hurtigt mine fingre indenfor trusserne, hvilket hun slet ikke havde noget imod.

Svenskeren var i sig selv ikke nogen stor oplevelse, men det hjalp lidt på liderligheden, at jeg havde hånden i hendes trusser, og jeg kom forholdsvis hurtigt.

Blev tørret godt med et par vådservietter og tilbudt cola eller vand. Next time bumbum, sagde hun, og det bekræftede jeg.

 

Hun rejser hjem engang i april, og det er da ikke usandsynligt, at jeg kommer forbi igen inden, for selvom totaloplevelsen ikke var til et 10 tal, så kan hendes flotte udseende og krop sagtens lokke mig ...

 

hvad er alderen …. sådan cirka på Yaya  ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har svært ved at gætte på hendes alder. Hun ser ung ud, en flot pige, men hun er nok midt eller sidst i 20'erne.

 

Ja Solbjerg tæt på Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at ødelægge din illusion, Julius, men i sandhedens interesse skal der lægges 10 år til dit estimat. Hun er 35 - 37 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak  for  svarene ...

 

de  bedste oplevelser  jeg har haft er faktisk med "piger" i den  alders klasse…...

 

service niveauet syntes jeg  generelt er bedre :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tak  for  svarene ...

 

de  bedste oplevelser  jeg har haft er faktisk med "piger" i den  alders klasse…...

 

service niveauet syntes jeg  generelt er bedre :)

 

Ja, jeg er enig - i den alder ved de, hvad det drejer sig om ... besøgte hende igår - og selvom hun IKKE

er min type med de mange tatoveringer, var det en god oplevelse en trist søndag formiddag ... hun er

knap 40 som "indehaveren" sagde ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi, jeg smiler stadig, med nogle dejlige billeder i hovedet, Yaya hun er fantastisk. Julius du skal til at lette r.... hvis du skal ha' hele turen for hun siger hun skal rejse på Lørdag. Fandme glad for at jeg tog turen der ud lækkert lækkert lækkert ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En adresse, eller tlf nr/link kunne være godt:-)

 

52 81 80 72 Nana Thaimassage Solbjerg Hovedgade 92, kld. 8355 Solbjerg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

En adresse, eller tlf nr/link kunne være godt:-)

 

 

Brug dog thailisten vest et fremragende værktøj  :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet i dag. De er flyttet over på den anden side af Hovedgaden. 

Pigen hedder Molly. Har besøgt hende et par gange før. 

Hun er sød og smilende.mgiver en rimelig massage en kombination af thai og oliepjaskeri. Jeg bestiller altid cocktail og det koster 1000 kr.

Hun har lidt løs hus på maven, små frække bryster og en fantastisk r...

Jeg var en glad og lettet mand da jeg gik derfra:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv. Vil det sige at det ikke er nær så diskret som det var før?

Men mht. Molly, hvor meget var hun med på? Kan du fortælle hvad en cocktail dækker over hos hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja øv. 

Hører også gerne om det nye sted er diskret, da jeg flere gange har besøgt det gamle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes ikke det nye sted er ligeså diskret som det gamle. Jeg parkerede ved Brugsen og gik derover.

Jeg ved ikke om det var Mali i stedet for Molly.

cocktailen dækkede for mig over bj med gummi samt efterfølgende sex i forskellige positioner.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Jeg syntes ikke det nye sted er ligeså diskret som det gamle. Jeg parkerede ved Brugsen og gik derover

Har besøgt det nye sted 2 gange - ikke særlig diskret, men begge gange var den kønne piger - den ene sagde hun var 26 eller 28, den anden 35. i hvert fald nr. 2 var nok tættere på 40 eller lidt mere. Nogen som har fået massage af Nana selv? Er hun selv til fuld pakke også eller overlader hun det til de yngre? Hvis noget har haft Nana, hvordan err hun så - alm og ekstraservice?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...