Hop til indhold
jensr

piger tll sex horsens

Recommended Posts

Gæst

Hejsa

hvis du ser på de tidligere tråde herinde om Salina, så ligger der en længere debat om hende og hendes alder m.v.

Jeg har besøgt hende 2 gange - første gang var indiskutabelt en bedre oplevelse end anden gang, hvilket måske kan indikere at hendes præstationer er lidt forskellige afhængig af humør m.v - lige som alle andres - jeg kender ikke hendes alder, men vil vurdere hende til at være nærmere 50 end 40 - og nogle af de fotos der er på hendes annonce er mindst 5 år gamle - nok også mere, men det er mindst 5 år siden jeg så dem på en annonce fra hende første gang.

Generelt vil jeg sige at hun hverken er specielt fantastisk eller det modsatte, jeg har besøgt både bedre og dårligere GP'er.

Jeg tror ikke du vil få en dårlig oplevelse hos hende, det er hun for professionel til, og når jeg ikke selv har besøgt hende andet end de 2 gange, så skyldes det at jeg foretrækker pigerne lidt yngre - at jeg fik besøgt hende 2. gang, var faktisk et "uheld" - hun arbejdede fra en anden adresse i en anden by under et andet navn, så det var først da jeg så hende jeg kunne se at det var den samme pige.

Det er nok ved at være et par år siden jeg var på mit sidste besøg hos hende - og de par år har jeg taget højde for i min aldersmæssige betragtning - jeg ville nemlig vurdere hende til at være midt i 40'erne da jeg var der sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...