Hop til indhold
Guy. Mr. Nice

Mira Morena - Seductiongirls

Recommended Posts

Hej Eroguide.dk brugere!

 

Jeg har gået og leget med tanken om, at besøge en intim massage-/glædespige i et halvt års tid nu. På trods af, at jeg kun er 29 er mit sexliv gået i stå som følge en af en længerevarende depression og dertilhørende lavt selvværd. Jeg er ellers "normal" og velfungerende, men føler et mindreværd og en angst for, at være intim med et andet menneske, efter en del år foruden det. Her overvejer jeg, at besøge en pige hvor forventningerne er klart afstemte på forhånd, og angsten derfor, antageligt, mindre.

 

Jeg er egentlig ret afklaret med, at det for mig vil være en god ide, at prøve at besøge en glædespige som en form for "springbræt" eller boost tilbage til en tryghed ved intimitet. Jeg har dog aldrig været sammen med en glædespige før, og er ret betænkelig ved én ting som jeg håber i at kan hjælpe mig med at nuancere tankerne omkring, navnligt nedenstående.

 

Jeg er et meget empatisk menneske, og jeg ønsker ikke at MIT behov for at få intimitet skal skade, eller på nogen måde være et overgreb, på en person(i.e. glædespigen). Det generelle mediebillede er jo at alle "ludere", som de stakkels piger så lidet flatterende kaldes, er ulykkelige, eller at de vil blive det som følge af deres oplevelser. Mit umiddelbare gæt er at nogen klarer det fint, og andre ikke gør.

 

- Er det jeres indtryk at der er en del piger der ude som har det fint med det de laver? Og er I overbeviste om, at det ikke bare er noget I bilder jer selv ind? (Skal på ingen måde forstås som en kritik af sexkøbere)

 

Slutteligt for at vende tilbage til titlen, overvejer jeg af forskellige årsager, at besøge Mira Morena(http://seductiongirls.dk/pigerne/mira/)hos Seductiongirls. Er der nogen der har erfaringer med hende, virker hun glad og tilpas? Jeg søger umiddelbart hvad der vil betegnes som "GFE", noget overvejende naturligt hvor kys. kram og smil er en del af det.

 

På forhånd tak for jeres (forhåbentligt) kommende svar!

 

Venlige hilsener,

Mr. Nice Guy

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj Guy Mr. Nice :-)

 

Ja, måske det ville være en god mulighed for at få lidt fortrolighed med kvinder igen :-) Men du skal selv afgøre om det er den rette måde for netop dig.

 

Jeg har ikke kendskab til hende du spørger til, men hvis formålet er det du skriver tror jeg det er vigtigt, at du finder en af de mere erfarne og ikke en af de helt unge. Så er der de bedste chancer for at hun kan tune ind på dig og dine ønsker.

 

Der er flere gode bud efter min opfattelse, men det er vigtigt at du først gør op med dig selv mere præcist hvad du søger mht type, geografi.

 

Hvis du er til mørke piger kan jeg anbefale Tiffany fra samme sted. Hende kan jeg stå helt inde for. hun er sød, afklaret, lækker og livsbekræftende. Vil næsten garantere, at du går derfra med en kæmpe smil! :-)

 

Bortset fra det er det en broget verden, ja. Jeg VED at der findes mange som er helt afklarede og har det fint det de laver. Jeg vil, uanset hvad du vælger, nok anbefale at du går ind på et af de større anerkendte steder hos en dansk kvinde. 

 

Held og lykke med projektet :-) Jeg tror vi er flere der også gerne vil høre om, hvordan det så gik ;-)

 

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Hej Guy Mr. Nice.

 

Mitt besök hos Mira Morena skedde var när hon var relativt ny på SG, och de få anmeldelser av henne jag sett stärker mig i tron att du inte finner det du söker hos henne.

 

Jag är efter egen erfarenhet enig med Leglover att Tiffany nog är ett bättre val för dig.

 

vh,

Lille

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke kigge mere i retning af PD?

Bly og Jasmin virker som piger, der er helt afklarede med det, de laver.

Sørg for at have tid nok, så du ikke går ned på, at du synes,det skal gå for stærkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Guy,

 

Jeg var inde hos Mira for omkring 1½  år siden. Det jeg fik var ikke gfe. Ikke noget kys, kram og smil. End ikke øjenkontakt.

 

Hvis du vil have gfe, kan jeg anbefale Laura hos Sexyclub. Hos hende er der masser af kys, kram og smil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kimora hos PussyGalores er et ret sikkert hit. Hun er meget erfaren og mit indtryk er at hun læser sine kunder utroligt godt og vil 100% leve op til dine forventninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Mira for et par år siden. Hun er meget smuk, ingen tvivl om det, og det er da ikke så ringe med en smuk nøgen pige inden for rækkevidde. Men hun kysser ikke, så vidt jeg husker. Jeg er som andre her i tvivl om, om du får den GFE oplevelse, som du ønsker.

 

De to anbefalede - Tiffany og Kimora - tror jeg, vil med langt større sandsynlighed kunne opfatte, hvad du går efter. Og så er de jo begge også smukke. Tiffanys favn er varm og tryg at ligge i, - hold dig ikke tilbage, hun tager imod. Kimora med de asiatiske træk er elegant og fin, og hun kan også nogle kunster, du vil kunne have glæde af.

 

Tiffany kan du finde både hos "Seduction Girls" og hos "Pussy Galores". Kimora er mest på "Pussy Galores"

 

- op på hesten!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Eroguide.dk brugere!

 

Jeg har gået og leget med tanken om, at besøge en intim massage-/glædespige i et halvt års tid nu. På trods af, at jeg kun er 29 er mit sexliv gået i stå som følge en af en længerevarende depression og dertilhørende lavt selvværd. Jeg er ellers "normal" og velfungerende, men føler et mindreværd og en angst for, at være intim med et andet menneske, efter en del år foruden det. Her overvejer jeg, at besøge en pige hvor forventningerne er klart afstemte på forhånd, og angsten derfor, antageligt, mindre.

 

Jeg er egentlig ret afklaret med, at det for mig vil være en god ide, at prøve at besøge en glædespige som en form for "springbræt" eller boost tilbage til en tryghed ved intimitet. Jeg har dog aldrig været sammen med en glædespige før, og er ret betænkelig ved én ting som jeg håber i at kan hjælpe mig med at nuancere tankerne omkring, navnligt nedenstående.

 

Jeg er et meget empatisk menneske, og jeg ønsker ikke at MIT behov for at få intimitet skal skade, eller på nogen måde være et overgreb, på en person(i.e. glædespigen). Det generelle mediebillede er jo at alle "ludere", som de stakkels piger så lidet flatterende kaldes, er ulykkelige, eller at de vil blive det som følge af deres oplevelser. Mit umiddelbare gæt er at nogen klarer det fint, og andre ikke gør.

 

- Er det jeres indtryk at der er en del piger der ude som har det fint med det de laver? Og er I overbeviste om, at det ikke bare er noget I bilder jer selv ind? (Skal på ingen måde forstås som en kritik af sexkøbere)

 

Slutteligt for at vende tilbage til titlen, overvejer jeg af forskellige årsager, at besøge Mira Morena(http://seductiongirls.dk/pigerne/mira/)hos Seductiongirls. Er der nogen der har erfaringer med hende, virker hun glad og tilpas? Jeg søger umiddelbart hvad der vil betegnes som "GFE", noget overvejende naturligt hvor kys. kram og smil er en del af det.

 

På forhånd tak for jeres (forhåbentligt) kommende svar!

 

Venlige hilsener,

Mr. Nice Guy

 

Hejsa Mr Nice guy.

 

Vi følger koret herinde og hvis du søger mere kæresteoplevelser og intimt samvær, så er det ikke hos Mira, hun tilbyder ikke kys, kram og kæresteoplevelser.

Så vores egen anbefaling er helt klart hos de mere modne piger, som der også skrives her, er Tiffany klart et besøg for dig og med garanti for både sjov, fis og en pige der står 100 % inde for det hun laver og som også er en af de mest roste piger i branchen  :smile:

Vi kan også anbefale Honnie - Kimmie - Victoria og Carolina og skal hun være den lidt unge pige, så er det Michella..

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er til piger med store dejlige bryster, så kan jeg anbefale Angelina Angel fra Seduction Girls.

Hun er glad, nærværende og en dejlig frækkert ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Mr Nice guy.

 

Vi følger koret herinde og hvis du søger mere kæresteoplevelser og intimt samvær, så er det ikke hos Mira, hun tilbyder ikke kys, kram og kæresteoplevelser.

Så vores egen anbefaling er helt klart hos de mere modne piger, som der også skrives her, er Tiffany klart et besøg for dig og med garanti for både sjov, fis og en pige der står 100 % inde for det hun laver og som også er en af de mest roste piger i branchen  :smile:

Vi kan også anbefale Honnie - Kimmie - Victoria og Carolina og skal hun være den lidt unge pige, så er det Michella..

 

Der står ingenting i Michellas profiltekst der får mig til at tro at hun vil levere den GFE oplevelse som trådåbneren efterspørger? Der står godt nok kram og kærtegn, men der er jo klogt nok trukket en grænse lige her før vi når til GFE. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mr. Nice Guy.

 

Dit spørgsmål på denne side har givet anledning til lidt råd og vejledning - forhåbentlig til nytte for dig. Samtidig har der vist sig lidt "afstemning" for og imod nogle af de nævnte piger. Det er det, jeg vil se lidt på. Over for både Mira og Michella har der været ytret lidt skepsis mht. om det nu var dem, du skulle gå efter. Det er jo interessant, at det er to aldeles smukke piger. Jeg husker mit besøg hos Mira for et par år siden - jeg var mindre erfaren i miljøet den gang - og jeg tænkte, om jeg nu overhovedet kunne være bekendt at bede om samvær med så smuk en skabning: Hendes kønne ansigt med det flotte indianerhår (hendes bryster var ændrede, så brystvorterne pegede lidt skråt opad). Men under samværet havde vi en interessant samtale om partnerbytte, som jeg kendte lidt til, og om swingerklubber, som hun kendte til - hendes unge alder til trods. En eller anden dag kunne jeg sagtens finde på at opsøge Mira igen for at få gentaget det skønne syn. - Michella husker jeg mest stående/liggende hen over sengekanten med den fantastiske bagdel tilgængelig - og så hendes snævre skede. Hun var venlig og lydhør at tale med. Hende kunne jeg ligeledes godt finde på at genbesøge.

 

Men til dit spørgsmål - hvad vil være godt for dig - er vi ved at falde over hinanden med gode råd, - og vi er endda temmelig enige. Ud af bunken af gode og velmente råd må du drage din egen slutning.

 

Du stillede i første omgang også et spørgsmål, som ingen rigtig har forsøgt at besvare: Anser vi pigerne for at være glade og tilfredse med deres arbejde? - Er det noget vi prøver at bilde os selv ind osv.? Jeg har selv i løbet af de seneste tre år besøgt bordeller i Rødovre, Hvidovre, på Frederiksberg og på Østerbro. Jeg lagde nok ud med den samme skepsis overfor pigernes velfærd, som du spørger til. Jeg er gennem de tre år blevet mere og mere overbevist om, at pigerne, som arbejder de pågældende steder, trives med det. Jeg - og andre mænd er jeg sikker på - snakker meget med pigerne om dette. - Et problem, de ikke kan afvise, er hemmelighedskræmmeriet. Det er næppe til at komme uden om. (Jeg går jo også stille med, at jeg besøger disse steder). Spørger man pigerne, om der er andre i deres omgangskreds, som er vidende om deres beskæftigelse, kan svaret ofte være: Ja, moderen ved det, måske ved faderen det, men han siger ikke noget, en veninde ved det eller en ældre søster, måske var det søsteren eller veninden, der var i miljøet i forvejen og pigen var tryg ved at prøve det. Det er befriende - når man er inden for døren sammen med pigerne - at man så kan tale frit om det - og det er befriende både for mig og for pigerne. - Der er meget grin og rysten på hovedet af, hvad velmenende personer og organisationer udenfor kan foreslå. -

 

Det er beroligende, at der åbenbart fra politisk side er modstand mod at gøre sexkøb strafbart generelt. - Et helt andet område er gadeprostitution, narkoluddere og handlede piger. Der må der gerne sættes ind - ikke så meget med kriminalisering af pigerne, men med hjælp til at komme fri af miljøet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene, alle sammen,

 

Sjovt med at svar fra Seductiongirls, det havde jeg ikke regnet med! Sætter pris på anbefalingerne.

 

Til pigeforskeren - Det lyder realistisk det du fortæller. Jeg har fuldt lidt med i den offentlige debat, og sammenholdt den med specielt Nikita Darlings skriverier, og man må sige, at der er enorme uenigheder omkring hvordan branchen og livet som GP er. 

Jeg tror også, som du selv skriver, at er man ikke en handlet pige, misbruger eller lignende, så er hemmelighedskræmmeriet nok det værste for de fleste. Jeg kan godt forstå hvis det er meget svært for mange af pigerne at leve med, og jeg ville nok også have besøgt en klinik for længst hvis ikke det var for det faktum, at det netop er forbundet med så stærk stigmatisering. 

 

Det er efterhånden mit indtryk at pigerne, især piger som fx Tiffany der har været i branchen længe, nok skal tage vare på sig selv. Det synes jeg er rart at vide, og det vil være den type pige mit valg vil falde på hvis jeg ender med at besøge en.

 

Jeg er i virkeligheden lidt imponeret over, at I har taget beslutningen om at besøge glædespiger.

Tanken om, at skulle leve med hemmeligheden er svær synes jeg. Tanken om, at skulle gå ind og ud af et bordel, og måske blive set eller møde nogen, nærmest uoverskuelig.

At besøge en glædespige bryder jo også, nærmest unægteligt, med den stereotype opfattelse af, at en mand skal være stærk og score mange piger for at være noget værd. Omvendt kunne man mene, at hvis man ikke tør gøre hvad man har lyst til, hvis man ikke tør stå ved at være anderledes, ja så er man vel ligeledes svag. 

 

Jeg må gøre op med mig selv, hvad der i sidste ende føles rigtigt for mig!

 

Kan være jeg burde oprette en debat tråd i stedet, så alle de her tanker ikke skal foregå "i Mira Morenas" navn :)

 

Tak for snakken, og et forum at dele denne her type tanker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi holder os til Seductiongirls, da det nu mest er det sted, vi har hentet emner fra. Har du sneget dig derud og set på forholdene udefra? Du er på Rødovrevej nær krydset ved Jyllingevej. En lille et-etages villa med et plankeværk ud til vejen. Jeg har nok også ved mine første besøg kigget mig over skulderen for at se, om nu nogen så mig dreje ind. I dag kan jeg nyde at skrå over vejen og gå direkte mod indgangen og endda håbe, at nogen ser mig gå derind. Jeg er stolt over at besøge de smukke væsener derinde. - Det generer mig heller ikke at møde en anden kunde på vej ind eller ud. Vi kan nikke og smile underforstået til hinanden. Vi er der jo i samme anledning.

Og nu vi er ved det væsentligste - pigerne. Carolina er også blevet nævnt som mulig start for dig. Jeg bifalder helt og aldeles. Hende vil du fysisk så vel som psykisk falde i hak med. - Vær'sgo og fald! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...