Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.thaiwellnessmassage.dk/

Besøgte en ung lækker pige, Bee, som gav en virkelig dejlig og afslappende massage. Hun havde en god teknik, men brugte også en del tid på meget lette og berøringer rundt omkring på kroppen. Meget dejligt, afslappende og forrørende. Selvfølgelig kunne jeg derfor heller ikke sige nej til ekstra. Jeg spurgte til sex, hvilket hun afviste, men tilbød så håndjob. Massagen kostede kr. 250, håndjob uden tøj ville hun have 800 kr for incl, massage, håndjob med tøj på ville hun have 600 kr for incl. Massage. Det sidste valgte jeg da det havde været så dejligt indtil nu, selvom det estemt er i den dyre ende. Men det er jo ofte konsekvensen når pigen er ung og lækker.

Hun gjorde det fint, men det virkede ikke for mig, da hun fortsatte med den lette berøring. Jeg har simelthen brug for at der bliver taget mere fat, når der nærmer sig et klimaks, frem for den lette sommerfugle berøring. Nævnte det selvfølgelig for hende, men så røg der lidt af magien og intensiteten.

"Buttom line" sød og professionel pige der er nærværende og kan sit håndværk, men det er lidt for dyrt for mig. For den pris kunne jeg have fået et glimrende knald mange steder.

Redigeret af Jogge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

ja Thai piger forstår at få priser der ligge himmel råbende over snittet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...