Hop til indhold
Massage-testeren

Super Ebony Massage - Jessy ?

Recommended Posts

Hej jeg har set der er kommet en afrikaner pige i Rødovre hvor nogen måske allerede nu ved hvor jeg snakker om , der var Bruna blandt andet indtil sidste år, så har der været et par koreaner piger, som jeg aldrig ifk besøgt fordi da jeg spurgte hende om det var hende på billederne,fordi jeg ville være sikker på jeg gik det rigtige sted så aflyste hun.

Sad så lige i dag, og så Jessy´s annonce og som altid er det "Standard" og jeg synes hun ser okay ud og har fået en tid her kl 14 i dag men vil hører om der er nogen der ved om det ER hende der er på billedet og om hun er okay - Jeg nøjes dog kun med fattigmands massagen til 600 i dag men det gør jeg altid når der kommer nye piger der.

Nogen der har besøgt hende ? 

 

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=21281

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest arneo

Hej jeg har set der er kommet en afrikaner pige i Rødovre hvor nogen måske allerede nu ved hvor jeg snakker om , der var Bruna blandt andet indtil sidste år, så har der været et par koreaner piger, som jeg aldrig ifk besøgt fordi da jeg spurgte hende om det var hende på billederne,fordi jeg ville være sikker på jeg gik det rigtige sted så aflyste hun.

Sad så lige i dag, og så Jessy´s annonce og som altid er det "Standard" og jeg synes hun ser okay ud og har fået en tid her kl 14 i dag men vil hører om der er nogen der ved om det ER hende der er på billedet og om hun er okay - Jeg nøjes dog kun med fattigmands massagen til 600 i dag men det gør jeg altid når der kommer nye piger der.

Nogen der har besøgt hende ? 

 

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=21281

Hendes billeder blev dyrket af brødre for nylig, og konklusionen var at billederne ikke er hende '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>så det er altså en "tag-en-for-holdet". Personligt hører jeg gerne nærmere, specielt om hvor hot den hotte del er...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes billeder blev dyrket af brødre for nylig, og konklusionen var at billederne ikke er hende '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>så det er altså en "tag-en-for-holdet". Personligt hører jeg gerne nærmere, specielt om hvor hot den hotte del er...

 

Jeg kommer lige med feedback så når jeg er færdig hvis hun bare ligner nogenlunde så bliver jeg der men ligner hun SLET ikke noget der minder om afrikaner så asiater så smutter jeg igen  Det vil bare være sørgeligt fordi der hvor hun er har billederne ALTID passet når brasilianer har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...