Hop til indhold
Gæst

Anmeld - knappen

Recommended Posts

Gæst

Synes at dette er en fin og praktisk funktion til at holde orden på EG,  og noget som jeg selv ind i mellem har brugt. :wink:

Men enkelte gange har jeg siddet tilbage med en underlig fornemmelse af om min anmeldelse overhovedet er blevet læst/taget alvorligt.

 

En ting er, at Admin og moderatorerne ikke altid er enige i, at der skal skrides ind, fair nok.

Men når der ikke sker noget sidder man (eller i hvert tilfælde jeg) tilbage med en følelse af at have spildt min tid og ikke at blive taget blive alvorligt for jeg ved jo faktisk ikke, om min anmeldelse overhovedet er blevet læst.

 

Jeg synes at det vil være en god ide hvis man fik en automatisk besked (pb), når en anmeldelse er åbnet (og forhåbentlig læst) af Admin eller Mods, og netop det at få et autosvar betyder jo, at så er der ikke ekstra arbejde for Admin og Mods, måske kan de endda slipper lettere.

 

Eller måske får de mere arbejde fordi der altid vil være kværulanter på et site som dette.men dette kan selvfølgelig løses ved at i en evt. bekræftelses-pm' står, at deres beslutning ikke står til diskussion, og sådan er det vel faktisk allerede nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har været oppe og vende før, men det blev ikke til noget.

 

Tak for henvisningen, mente nok at jeg ikke var den første, der ville strø guldkorn til fælles gavn

 

Men det betyder jo ikke at manglende svar fra førerbunkeren er den rigtige løsning hvis man gerne vil have hjælp i dagligdagen fra brugerne, så vil en autoreply-funktion da være optimal og uden ekstra arbejde.

 

Og dog, vi ved jo ikke hvor 'anmeldelses'-knappen betyder eller hvor meget den måske sparer i hverdagen, især ikke hvis der stilles spørgsmål til moderationen. Hvis der kommer meget kritik kan det det jo medfører 'overarbejde'  men der er selvfølgelig ingen grund til ikke at give feed-back.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har været oppe og vende før, men det blev ikke til noget.

 

Næh, der kom åbenbart ingen reaktion overhovedet. Kan måske være lidt svært at være entusiastisk og leve op til moderatorernes skriverier om at hjælpe til med anmeldelser når man ikke en gang kan få en 'auto-reply' pb om, at anmeldelsen er modtaget opg registreret eller endnu bedre, når den åbnes. Der er jo ikke tale om at bede om en forklaring, hvis moderatorerne mener, at der ikke er grund til at foretage sig noget. Faktisk er der intet ekstra arbejde for dem.

 

Måske er det kompliceret (og dyrt) at lave dette, så fair nok, men hvorfor så ikke bare melde det ud. Jeg synes nogen gange at kommunikationen fra førerbunkeren er ikke-eksisterende eller i bedste fald halter. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi læser og gennemgår alle anmeldelser som kommer ind, og i den forbindelse tager vi stilling til om der skal gøres noget ved sagen. Oftest er moderatorne og jeg selv kun online i ganske kort tid i løbet af dagen, og derfor har vi simpelthen ikke tiden til at skulle skrive til alle som anmelder et indlæg eller en tråd.

 

I tilfælde hvor vi gerne vil spørge mere ind til en sag, vil vi dog altid skrive på PM.

 

Det er desværre ikke helt så enkelt at lave en funktion, der automatisk sender en kvittering til anmelderen, når jeg har reageret på en anmeldelse. Men funktionen står allerede på todo-listen. Så engang når tiden er til det, vil jeg forsøge at finde en løsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...