knallert 3415 Skrevet 21. Februar, 2015 har lige skrevet en pm til en og har fået svar, men jeg kan ikke åbne pm andre der har samme problem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 21. Februar, 2015 har lige skrevet en pm til en og har fået svar, men jeg kan ikke åbne pm andre der har samme problem '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 21. Februar, 2015 gad vide om det er noget der bliver lavet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Februar, 2015 Det er nok et svært problrm. Det er tilsyneladende ikke alle browsere/ operativsystemer der volder kvaler. Det er ikke nemt at være Administrator- med eller uden krone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 21. Februar, 2015 For en gangs skyld: Det virker perfekt i IE v. 11. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Februar, 2015 For en gangs skyld: Det virker perfekt i IE v. 11. Ikke hos mig. Første gang når jeg går herind på en ny browser, så skal jeg lige "opdatere" ved at trykke på Eroguide logoet, men så kører det fint bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Februar, 2015 Ikke hos mig. Første gang når jeg går herind på en ny browser, så skal jeg lige "opdatere" ved at trykke på Eroguide logoet, men så kører det fint bagefter. Prøv at slette cockies, cashe og historie, og sæt din browser til altid at indlæse siden på ny hver gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Februar, 2015 Prøv at slette cockies, cashe og historie, og sæt din browser til altid at indlæse siden på ny hver gang. Det gælder faktisk både på den bærbare og mobilen, for mit vedkommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Februar, 2015 Det gælder faktisk både på den bærbare og mobilen, for mit vedkommende. Ja men prøv det på alle enheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 21. Februar, 2015 (edited) Det er ikke forsiden eller cookies, der er problemet. Læg mærke til om det ikke er fordi du blot har www.eroguide.dk/forums stående i browseren. Lige så snart du skifter side eller lignende, og der dermed bliver tilføjet et https:// foran www, ændrer det sig. Med venlig hilsen, /Gina. Redigeret 21. Februar, 2015 af Gina Faith 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Februar, 2015 Det er ikke forsiden eller cookies, der er problemet. Læg mærke til om det ikke er fordi du blot har www.eroguide.dk/forums stående i browseren. Lige så snart du skifter side eller lignende, og der dermed bliver tilføjet et https:// foran www, ændrer det sig. Med venlig hilsen, /Gina. Lidt underligt. Nogen gange jeg godt åbne pm'er, når jeg står på EG's forumforside, andre gange ikke. Jeg bruger pt Mozilla Firefox. Det er næppe let for Admin at løse problemet, hvis der er tale om en periodisk fejl. Det sikreste er nok at gøre som foreslået tidligere, gå til en 'underside' og åbn pm der, eller evt gøre det i 'Min profil'. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. Februar, 2015 Jeg har forbigående været ramt af problemet. Når nogen har skrevet et brev, bliver man nysgerrig og går straks til postkassen. Her opstod problemet. Jeg gjorde da det, at jeg så begyndte at læse i diverse fora, og når jeg så vendte tilbage og trykkede PB, var der ingen problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Februar, 2015 Jeg genkender slet ikke problemet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Februar, 2015 Jeg genkender slet ikke problemet. Hvorfor skriver du så i denne tråd. Det er da ikke særlig konstruktivt, men du skal måske lige vise titman's flag endnu en gang. Denne type 'nonsens'-indlæg er set tidligere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Februar, 2015 Hvorfor skriver du så i denne tråd. Det er da ikke særlig konstruktivt, men du skal måske lige vise titman's flag endnu en gang. Denne type 'nonsens'-indlæg er set tidligere. Hvornår ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Februar, 2015 Hvornår ? Måske du skulle kigge lidt rundt i de forskellige forums på EG. Det kræver altså ikke nogen exceptionel intelligens at spotte mange at den type indlæg, så jeg tror egenlig godt, at du sagtens selv kan klare det uden hjælp. Og ellers må du jo give op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Februar, 2015 Måske du skulle kigge lidt rundt i de forskellige forums på EG. Det kræver altså ikke nogen exceptionel intelligens at spotte mange at den type indlæg, så jeg tror egenlig godt, at du sagtens selv kan klare det uden hjælp. Og ellers må du jo give op. Nå, men det var jo en vits, for pokker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Februar, 2015 Hmmmmm. Hvis du ikke forstod mit indlæg er det bare ærgerligt for dig, men sådan må det så være. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg