Hop til indhold
knallert

kan ikke åbne pm

Recommended Posts

Det er nok et svært problrm. Det er tilsyneladende ikke alle browsere/ operativsystemer der volder kvaler. Det er ikke nemt at være Administrator- med eller uden krone :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en gangs skyld:  Det virker perfekt i IE v. 11.

 

 

Ikke hos mig.

Første gang når jeg går herind på en ny browser, så skal jeg lige "opdatere" ved at trykke på Eroguide logoet, men så kører det fint bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke hos mig.

Første gang når jeg går herind på en ny browser, så skal jeg lige "opdatere" ved at trykke på Eroguide logoet, men så kører det fint bagefter.

Prøv at slette cockies, cashe og historie, og sæt din browser til altid at indlæse siden på ny hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at slette cockies, cashe og historie, og sæt din browser til altid at indlæse siden på ny hver gang.

 

 

Det gælder faktisk både på den bærbare og mobilen, for mit vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke forsiden eller cookies, der er problemet. Læg mærke til om det ikke er fordi du blot har www.eroguide.dk/forums stående i browseren. Lige så snart du skifter side eller lignende, og der dermed bliver tilføjet et https:// foran www, ændrer det sig. 

 

 

Med venlig hilsen,

 

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke forsiden eller cookies, der er problemet. Læg mærke til om det ikke er fordi du blot har www.eroguide.dk/forums stående i browseren. Lige så snart du skifter side eller lignende, og der dermed bliver tilføjet et https:// foran www, ændrer det sig. 

 

 

Med venlig hilsen,

 

/Gina.

 

Lidt underligt. Nogen gange jeg godt åbne pm'er, når jeg står på EG's forumforside, andre gange ikke. Jeg bruger pt Mozilla Firefox. Det er næppe let for Admin at løse problemet, hvis der er tale om en periodisk fejl.

Det sikreste er nok at gøre som foreslået tidligere, gå til en 'underside' og åbn pm der, eller evt gøre det i 'Min profil'.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forbigående været ramt af problemet.

Når nogen har skrevet et brev, bliver man nysgerrig og går straks til postkassen. Her opstod problemet. Jeg gjorde da det, at jeg så begyndte at læse i diverse fora, og når jeg så vendte tilbage og trykkede PB, var der ingen problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg genkender slet ikke problemet.

 

Hvorfor skriver du så i denne tråd. :???: Det er da ikke særlig konstruktivt, men du skal måske lige vise titman's flag endnu en gang. Denne type 'nonsens'-indlæg er set tidligere. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skriver du så i denne tråd. :???: Det er da ikke særlig konstruktivt, men du skal måske lige vise titman's flag endnu en gang. Denne type 'nonsens'-indlæg er set tidligere. :mrgreen:

 

 

Hvornår ? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvornår ? :ph34r:

 

Måske du skulle kigge lidt rundt i de forskellige forums på EG. Det kræver altså ikke nogen exceptionel intelligens at spotte mange at den type indlæg, så jeg tror egenlig godt, at du sagtens selv kan klare det uden hjælp. :geek: Og ellers må du jo give op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske du skulle kigge lidt rundt i de forskellige forums på EG. Det kræver altså ikke nogen exceptionel intelligens at spotte mange at den type indlæg, så jeg tror egenlig godt, at du sagtens selv kan klare det uden hjælp. :geek: Og ellers må du jo give op.

 

 

Nå, men det var jo en vits, for pokker :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmmmmm. Hvis du ikke forstod mit indlæg er det bare ærgerligt for dig, men sådan må det så være.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...