Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Jeg er ny her på forummet. Jeg håber at I er lidt mere kendte end mig, inden for stripklubberne i København, da jeg (og et par venner) godt kunne bruge en anbefaling.

Jeg har tidligere fået anbefalet 7th Heaven, som vi besøgte for nylig og lad mig sige det sådan; det var fint, men vi var ikke vildt begejstrede. Lidt om aftenen:

Vi startede naturligvis med entre, garderobe og en øl. Dette var absolut rimelige priser; 100 kr. for entre og garderobe og en 50'er for en øl. Men så knækker filmen lidt.

Jeg var lidt overrasket over hvor lidt "åben strip" der var og i hvor høj grad fokus lå på at få solgt nogle private dances. Jeg savnede at man bare kunne læne sig tilbage, nyde sin øl, sludre med gutterne og se på nogle nøgne piger. Pigerne derinde var enormt anmasende når det kom til at få afsat private dances - det var lige i overkanten faktisk - og priserne var absolut i den høje ende; 900 kr. for 10 minutter.

En timeløn på 5.400 kr. er sgu lidt rigeligt for en "dans" hvis I spørger mig (og her kan jeg ikke lade være med at tænke på hvor meget mere "service" man kan få andetsteds, til væsenligt færre penge). Sprang man private dances over, var der ca. hver 20. minut en pige der formastede sig til at tage en omgang poledance/strip af en fem minutters varighed - og så var der ellers 20 minutter igen til næste omgang.

Er det virkelig topniveauet for stripklubber i København, eller kan I anbefale et alternativ?

Findes der ikke stripklubber hvor man lægger mere vægt på "åben" strip / poledance - og mindre på private dances? I så fald smed jeg med glæde tre gange så meget i entre...

Alternativt et sted hvor man (uden at gå ned på kvaliteten) kan få private dances til mere rimelige priser - og dermed en sjovere aften.

Tak for jeres hjælp! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.7thheaven.dk/prices/

 

Hvis vi taler om samme 7th heaven jf. ovenstående link og at priserne på hjemmesiden fortsat er aktuelle, så kan jeg ikke se hvor du har 900 kr. fra for en private dance. 

Priserne for pigerne går fra 200 - 400 kr. 

 

Jeg kender stripklubben (1 år siden jeg har besøgt stedet)og synes at de kører med rigtig gode priser sammenholdt med andre stripklubber, hvor pigeudvalget tilmed kan være en sløj omgang. Men der er vist et par nye steder, som jeg ikke har besøgt, da jeg generelt synes at det er en pengemaskine, når man nu hellere vil lidt mere med pigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du slipper nok ikke for at pigerne kommer og tilbyder sig, det er jo en del af deres job, men Angels Club, Nørregade 1 er ikke et skidt sted, der er dans med et rimeligt interval, og du er jo ikke tvunget til at byde damerne til at sætte sig ned og sludre, du kan altid sige pænt nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej rocketbrother

Priserne du linker til er ikke helt forkerte, men desværre ikke gældende i samme omfang længere: Den første til 200 kr. findes ikke længere, den næste til 300 kr. foregår i baren med pigen i påklædt tilstand og den sidste til 400 kr. er sat op til knap 500 kr. og er nu tidsbegrænset til 5 minutter. Til gengæld tilbyder de som udgangspunkt nu en 10 minutters private dance til ca. 900 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været en del på 7th over et stykke tid og kan godt genkende situationen. I starten var pigerne søde, afslappende og snaksagelige. De minglede bare på lidt afslappende facon, festede både med gæsterne og hinanden, og skabte selv behovet for en privatedance. Der blev ikke tilbudt mere end en dance for 400kr.

Men i den seneste tid er pigerne blevet mere anmasende (ved ikke om arbejdsgiveren motiverer dem?). De sidder knap 2 min ved gæsten før de forsøger at sælge private dance. Kommer med en masse løfter om at man må røre hendes pussy "and do everything" hvis man altså køber mere tid. De gider ikke snakke om andet end private dance, og giver ikke det gode selskab som tidligere. Kommer der stadig, men det er lidt mere kamp mod sælgerne og mindre afslappende end før. Håber de læser dette, så de kender situationen.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men på trods af disse omstændigheder, vil du fortsat foretrække 7th Heaven over de andre steder?

Jeg kender jo ikke de andre steder, men prøver bare at forstå om de er (endnu) ringere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nok lidt trygheds agtig. :) Har ikke rigtigt været andre steder, så ved ikke hvad de tilbyder.

7th KAN også være lidt et lotteri. Nogle gange er det en super comfort zone og man får en dance supreme. Andre gange trækker man nitten. You never know.

Der er også en dansk pige dernede som jeg har set flere gange. Kunstige læber, store hårde bryster. Hun er et rimeligt sikker valg i danserummet.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes bare det er lidt ærgerligt hvis det ypperste København kan byde, er hvad jeg føler er en halvsløj omgang.

Det ironiske er at jeg ville bruge langt flere penge derinde, hvis priserne var rimelige (f.eks. de gamle 400 kr. for en 10 minutters private). Nu får jeg i stedet modstand på og vælger at bruge lidt - eller intet - på dem.

Er der nogen der har været på Mirage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er nok lidt trygheds agtig. :) Har ikke rigtigt været andre steder, så ved ikke hvad de tilbyder.

7th KAN også være lidt et lotteri. Nogle gange er det en super comfort zone og man får en dance supreme. Andre gange trækker man nitten. You never know.

Der er også en dansk pige dernede som jeg har set flere gange. Kunstige læber, store hårde bryster. Hun er et rimeligt sikker valg i danserummet.

 

Men hun er da den sureste gås, hvis ikke man køber en dans. Jeg har ved Gud aldrig oplevet noget lignende, :o:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske vil de have at man køber flere drinks? Jeg ved det ikke. Måske foretrækker de et andet segment af kunder hvor den slags penge ikke er et problem? Men det kræver også at pigerne er værd at få en dans af. 

 

Lidt teoretisk og enig at det lyder dyrt, der kom hvertfald mange studerende på et tidspunkt pga. den oprindelige prispolitik, som de faktisk har kørt med i en lang periode. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også en dansk pige ... Kunstige læber, store hårde bryster ....

 

Fønsby? :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hun er da den sureste gås, hvis ikke man køber en dans. Jeg har ved Gud aldrig oplevet noget lignende, :o:D

Så synes jeg ærligt talt du skulle købe den dans med hende :D de bryster er jo ikke gratis, vel? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes stripklub er noget underligt noget.

På film er det: Mænd i jakkesæt med Flotte forførende damer som ja, også kigger på stripperen. Det er ca.50%-50% af kønnene.

Har været på en i Kbh.

Indgang 200 kr

Straks blev man overfaldet."Come Talk to me".."Im Thirsty"...Bla.Bla. "Im more Thirsty" bla bla. Kiss Kiss. "Bye me drink, honey?".

" 1 Beer 200 kr"

" Private Room? Yes- 400 DDK"

"No Shirt off"..Only touch.

"You were great baby, I go talk to my friend"

And shes gone.

Så hellere gå "all in" og give den gas på bordel for 30 minutter er prisen den samme og så får du også smagen af mis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 6 timer siden:

Syntes stripklub er noget underligt noget.

På film er det: Mænd i jakkesæt med Flotte forførende damer som ja, også kigger på stripperen. Det er ca.50%-50% af kønnene.

Har været på en i Kbh.

Indgang 200 kr

Straks blev man overfaldet."Come Talk to me".."Im Thirsty"...Bla.Bla. "Im more Thirsty" bla bla. Kiss Kiss. "Bye me drink, honey?".

" 1 Beer 200 kr"

" Private Room? Yes- 400 DDK"

"No Shirt off"..Only touch.

"You were great baby, I go talk to my friend"

And shes gone.

Så hellere gå "all in" og give den gas på bordel for 30 minutter er prisen den samme og så får du også smagen af mis.

Jeg går ikke på stripklub for at få sex, jeg går på stripklub for at hygge med venner og forretningsforbindelser, pigerne er sekundær.

For mig er det som er at tage på cafe, vel og mærke den dyre af slagsen :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...