Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Baltazar

Hej Plaskeren.

 

Ja de er hos Supahhorn Wellness på Blegdamsvej.

 

Jeg ved ikke om du kender Pueng det er mest hende og Ploy jeg booker.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det den Ploy, der i sin tid var på Grundtvigsvej? Så forstår jeg godt, at du booker hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ÅHHH ja hende (Ploy - g.vej ) husker jeg også selv om det er længe siden.

Jeg fik engang en "gratis" 4hands med Ploy og mamasan helt frem til HE, hvor jeg fik lov til at føle Ploys bagdel.  :cool:  :cool:

Redigeret af ErnieT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ploy var go. Men syntes nu at den unge af dem ....

 

Var der flere Ploy'er?

Hende, jeg tænker på, havde et jerngreb om musklerne og lod sig egentlig ikke nærmere berøre. Efter et par gange hos hende gik hun ret hurtigt til både kugler og stang, så man var nødt til at lette rumpen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej der var en ploy og så en anden yngre pige. Kan ik huske om hun hed Nit eller noget andet. Hun var syntes jeg lidt nemmere at snakke med men massagen var lige så go som ploys. Hun boede vidst i Sverige i nærheden af Gøteborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Er det den Ploy, der i sin tid var på Grundtvigsvej? Så forstår jeg godt, at du booker hende.

 

Hej Borende X - Ja det er Ploy fra Grundtvigsvej - Lille og spinkel, køn, sjov og giver en fantastisk massage - Pigerne giver desværre ikke mere ekstra mere.

Ploy har i øvrigt en guderøv - ville ønske det var mig der havde fået lov at føle lige som Ernie T.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...