Hop til indhold
mikkelftw90

Fræk naturlig rødhåret med kæmpe silikonebryster

Recommended Posts

Havde besøg af hende igår det var sgu en lækkert oplevelse hun kan virkelig godt lide det hun laver det stråler lidt ud af hende

 

hun giver et rigtigt lækkert blowjob det kan hun sgu virkelig finde ud af 

 

gentagelse chance helt sikkert :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

fedt, jeg har spurgt hende om hun ville køre til Midtjylland men det var åbenbart for langt at køre. er der nogen som kender et billigt og godt sted man kan leje et værelse?

Redigeret af ims

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender desværre ik et billigt sted da jeg altid plejer at gøre det hjemme eller på bordel så der kan jeg ik lige hjælpe men mon ik hun kender et sted eller to tænker jeg :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hehe, Jeg har også været sammen med hende, dog uden at betale. Kan kende ud fra tusserne og kroppen! Vidste ikke hun havde et "ekstra" job  :-P

 

Men hun er rigtig lækker, og utrolig god i sengen. Sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hehe, Jeg har også været sammen med hende, dog uden at betale. Kan kende ud fra tusserne og kroppen! Vidste ikke hun havde et "ekstra" job  :-P

 

Men hun er rigtig lækker, og utrolig god i sengen. Sød pige.

Øh!!! Hvilke tusser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

fedt, jeg har spurgt hende om hun ville køre til Midtjylland men det var åbenbart for langt at køre. er der nogen som kender et billigt og godt sted man kan leje et værelse?

Capin, tæt ved banegården, er hotel..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...