Hop til indhold
djjohn

Frokost med Bly (Privat/diskret husum)

Recommended Posts

Hej alle.

 

Jeg havde tidligere på dagen fornøjelsen af at have lidt frokost tid med Bly.

Hun er anmeldt en del gange men tænkte at jeg også lige ville give et skud.

 

Dette var min første tur hos en massage pige (har før haft besøg af et par piger).

Jeg var pænt meget nærvøs ved tanken om at skulle forlade trygheden i ens eget hjem, tænk hvis man lige møder nogen man kender på sin vej, tænk hvis noget går galt så der var en del rumlen i maven.

 

Jeg havde dog allerede advaret om dette da vi aftalte mødet.

 

Jeg dukkede op og blev budt pænt inden for og kom af med jakken.

Havde knap siddet 2min før der blev kysset og sådan fortsatte det under meste af den time.

 

Jeg blev mere rolig og havde en rigtig dejlig frokost med hende :)

Meget lang tid siden at jeg har haft en sådan sød omgang det gjorde det bare endnu bedre.

 

Da vi var færdige fik jeg mig et hurtigt skyld og så ud i kulden igen.

 

Jeg vil meget gerne forbi igen hvis tiden passer og man får lov :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.

 

Jeg havde tidligere på dagen fornøjelsen af at have lidt frokost tid med Bly.

Hun er anmeldt en del gange men tænkte at jeg også lige ville give et skud.

 

Dette var min første tur hos en massage pige (har før haft besøg af et par piger).

Jeg var pænt meget nærvøs ved tanken om at skulle forlade trygheden i ens eget hjem, tænk hvis man lige møder nogen man kender på sin vej, tænk hvis noget går galt så der var en del rumlen i maven.

 

Jeg havde dog allerede advaret om dette da vi aftalte mødet.

 

Jeg dukkede op og blev budt pænt inden for og kom af med jakken.

Havde knap siddet 2min før der blev kysset og sådan fortsatte det under meste af den time.

 

Jeg blev mere rolig og havde en rigtig dejlig frokost med hende :)

Meget lang tid siden at jeg har haft en sådan sød omgang det gjorde det bare endnu bedre.

 

Da vi var færdige fik jeg mig et hurtigt skyld og så ud i kulden igen.

 

Jeg vil meget gerne forbi igen hvis tiden passer og man får lov :)

Det er til dato en af de sødeste anmeldelser jeg har læst :) . Der er en god og væsentlig detalje i forhold til selve akten og resten kan man snildt regne ud. Der er ingen grund til at pensle alt ud når der er masser af kys på menuen :) .Men jeg har da et par spørgsmål når nu anmeldelsen hedder Frokost med Bly.

1. Hvad spiste I til frokost? 2. Blev du mæt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trods flere forsøg er det aldrig lykkedes for mig at få en aftale med hende. Hun har aldrig svaret på mine sms'er selvom de har været sobre og høflige. Det er jeg meget ærgerlig over for jeg vil skide gerne møde hende. Hun er spot on min type

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Trods flere forsøg er det aldrig lykkedes for mig at få en aftale med hende. Hun har aldrig svaret på mine sms'er selvom de har været sobre og høflige. Det er jeg meget ærgerlig over for jeg vil skide gerne møde hende. Hun er spot on min type

 

Man skal nok være lidt mere end almindelig tålmodig med mig. - Jeg håber at du får lyst til igen at give det et skud en dag. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser også frem til den dag hvor det skal lykkes mig at få en aftale med hende. Det der tiltaler mig mest ved hende, udover at hun lyder piv fræk, er at hun også har noget mellem ørerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Er der et link til hende?

Prøv at kigge under Bly's svar. Der har hun pænt sat et link.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...