Hop til indhold
Gæst

Læst: Endnu ikke bedømt

Recommended Posts

Gæst

Får ofte  dette svar når der er sendt en pm. Hvad betyder det egentlig?

 

Er pm'en' læst eller er den ikke?

 

Eller betyder det bare, at modtageren har modtaget en mail (iflg vedkommendes indstillinger) og så har haft mulighed for at læse den uden at 'læse' den i sin profil på EG og derved står brevikonet bare og blinker for en ulæst pm?

 

Eller er den først læst når der står et tidspunkt under beskeder?

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja den er først læst når der står et tidspunkt

 

Tak for svaret, men det er vist ikke helt korrekt.

 

Hvis man har valgt at få en mail, når der er en besked, så bliver hele beskeden citeret i mailen, og således kan pb'en sagtens være læst uden at det fremgår nogen steder.

Men selvfølgelig er den så ikke læst på EG før der evt. står et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Det er ikke altid lige nemt at finde ud af, hvordan tingene sker her på lille EG.

 

Et lille lynkursus kunne være ønskværdig.

 

Men den stakkels førerbunker har da vist nok at se til i forvejen.

 

Så: try and error.   Den som intet vover  -  intet vinder!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der et klokkeslet + dato efter "Læst:" har modtageren åbnet samtalen i EG på det tidspunkt.

Står der "læst: Endnu ikke bedømt" har modtageren ikke åbnet samtalen siden PM'en er afsendt - men det udelukker ikke at modtageren har læst den i kopi, såfremt han/hun har valgt at blive notificeret på mail.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Betyder "endnu ikke bedømt" ikke blot at mailen er læst, men ikke besvaret? En besvarelse=en bedømmelse

 

Det er også min opfattelse af tingene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter en lille test, så må "endnu ikke bedømt" betyde at pm'en ikke er læst af modtageren.

 

So oder so: Det er den i hvert fald, når du får returneret en spand lort i hovedet :D :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det personlig erfaring ? :D :D

 

Ja. Det har jeg været ude for  :!: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der et klokkeslet + dato efter "Læst:" har modtageren åbnet samtalen i EG på det tidspunkt.

 

Klart nok, og det var heller ikke det, der var spørgsmålet.

 

 

Står der "læst: Endnu ikke bedømt" har modtageren ikke åbnet samtalen siden PM'en er afsendt - men det udelukker ikke at modtageren har læst den i kopi, såfremt han/hun har valgt at blive notificeret på mail.

 

Præcis, og det var sådan set også det, jeg kom frem til i mit indlæg tidligere i dag, som genstartede denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...