Hop til indhold
Loverman321

Lejlighed/hotel/værelse?

Recommended Posts

Hej

Nogen der kender et billigt sted, man kan tage en pige med hen? et par timer snakker vi om?

Hoteller kan være et problem, da jeg oftes mødes med hende fra 12 til 14 og mange hoteller skal man være ude fra kl. 11 og først får et værelse fra kl. 14.

Det skal helst være så tæt på Istedgade som muligt.

Meget gerne et sted, man kan få med meget kort varsel.

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Warmgun :-)

Siljenips, har du noget link eller andet til det hus??

Hvis der er andre forslag er de meget velkommen.

Tror Silje tager fejl af navnet. Jeg kan ikke finde Valby Boulevard på Google eller Google Maps.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg har tidligere brugt værelserne i Rødovre som warmgun nævner. Det er fine værelser, og modtagelsen er diskret. Du går selv ned og åbner når pigen kommer.

Værtinden ser du kun når du ankommer og betaler. Når du er færdig med værelset forlader du bare huset.

MVH

Poolboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Alternativt er der jo Club 18. Så længe entreen er betalt kan I jo benytte jer af faciliteterne lige så tosset som I har lyst :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alternativt er der jo Club 18. Så længe entreen er betalt kan I jo benytte jer af faciliteterne lige så tosset som I har lyst :smile:

Club 18, er kabinerne private? hvordan er lysforholdet i dem??

og tak for svar :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I låser bare døren, så er der privatliv. De har endda service med gratis kondomer der står flere steder. Det er bare at tage :-)

Aner det ikke. Jeg kommer der faktisk bare for at sidde og hygge og snakke. Jeg er ikke sammen med pigerne så jeg aner ikke hvordan lysforholdene er derinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...