Primitivo 38 Skrevet 20. Februar, 2015 Jeg har lige været forbi vivia i Valby, http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=22539 hold da op en vild oplevelse, jeg er lige kommet ud, og står ved min bil med en smøg og tænker bare "WOW, hvad var lige det.." Hun var mega sød, god humor, og ikke helt Tom mellem ørene... Længe siden jeg har prøvet en GP som tydeligvis nød det hun gjord, og det var virkelig hendes drive kraft.. Hun kunne bare ikke få nok, hun var som en kanin.. Hun ville bare have mere og mere, og helst hurtigt og hårdt.. Jeg fik 1 time for 1200 kr, hvor der overhoved ikke var Rush over det.. Hun kiggede ikke engang på klokken.. Da jeg var færdig og var helt tømt for energi, kiggede hun på klokke, som viste at jeg havde været der i 59 min. Det var virkelig en nydelse at være i hendes selskab.. Jeg kan kun anbefale jer hende hvis i vil have en uforglemmelig omgang.. Jeg regner stærkt med at vende snuden mod Valby igen meget snart.. Det som også overraskede mig var at hun var meget renlig, og tydeligt gik meget op i det, da hun direkte spurgte mig om jeg havde været i bad i telefonen og da jeg havde betalt.. Hun ville endda have mig til at vaske mine hænder før vi startede.. :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 333 Skrevet 22. Februar, 2015 Er det hende på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Februar, 2015 I hendes annonce står, at hun giver "super french". Kan du fortælle, hvilken version det er hos hende (der findes som bekendt mange versioner af superfransk). Er hendes bryster ægte eller hjulpet på vej? Ser frem til dine svar / Hedonisten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Primitivo 38 Skrevet 22. Februar, 2015 Det er hende på billederne.. Du får det du ser... Der er ikke noget som er hjulpet på vej ved hende.. Eller ikke mig bekendt.. Hendes fransk var uden gummi, hvor hun fokuserede på pikken og ikke testiklerne som nogen også tager med.. Når det er sagt, så synes jeg hun var god til det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
veludrustenkbh 91 Skrevet 23. Februar, 2015 Hej med jer Var forbi Vivian i går aftes, hun er bare en smuk og sød pige, fræk og serviceminded. Fik 20 min til 700 plus 200 ekstra for natural BJ. Hun ligger blandt top 10 af det jeg har prøvet de sidste 25 år. Hun er her ca 14 dage endnu :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asap24 4 Skrevet 23. Februar, 2015 er der mulighed for bad ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lombardo 237 Skrevet 24. Februar, 2015 Lyder som en spændende dame der går ind for sit fag. Hun annoncerer også her, endda med ansigtsbillede: http://side6.dk/resultatside/?q=vivian25 Måske man skulle give damen et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg