Hop til indhold
Nikita Darling

Test - kan jeg mon skrive dette indlæg?

Recommended Posts

...okay det kunne jeg. Mærkeligt?! Men er der ikke én af de grønne eller den røde, der kunne hjælpe mig? Har prøvet at skrive privat, men får ikke nogen hjælp?

Jeg har forsøgt flere gange siden i formiddags at poste et indlæg under generel debat, men siden går blank, hver gang jeg enten poster eller preview'er?

Hjælp! :huh:

Må jeg ikke lege med i debat mere? :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nikita, du må godt komme hér og sidde på skødet af mig, mens jeg skriver det du gerne vil sige - one time offer! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu testet lidt...

Jeg kan oprette nye indlæg alle steder... Jeg kan også svare alle steder... Altså bortset fra at jeg ikke kan svare på nogen som helst emner i generel debat? Maaaajet mærkeligt firma :huh:

*Stikker Holstebronx en lammer* :cool:

PS: har også prøvet fra en anden browser...

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita, du må godt komme hér og sidde på skødet af mig, mens jeg skriver det du gerne vil sige - one time offer! ;)

Hvor elskværdigt! :D Men jeg skal jo skælde ud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu testet lidt...

Jeg kan oprette nye indlæg alle steder... Jeg kan også svare alle steder... Altså bortset fra at jeg ikke kan svare på nogen som helst emner i generel debat? Maaaajet mærkeligt firma :huh:

*Stikker Holstebronx en lammer* :cool:

PS: har også prøvet fra en anden browser...

 

 

Men du kan godt skrive i hyggesnak, og de forskellige anmeldelses områder ? - ja, meget mærkeligt...

 

Skønt med en lammer, sådan en fredag aften :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ahh Fredag aften et par Bajere eller flere. Simpelthen en skidt kombi med et meget vigtig emne!!!!! Alligevel snildt Admin har lagt en blokering ind for det!!!!!

Prøv igen Tirsdag Middag når vi alle er blevet ædru :-)

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men jeg skal jo skælde ud :D

 

Troede at dette hørte til i dit 'tidligere liv' på EG.  :???:  :oops:

 

Nu hvor du er blevet 'pensioneret' behøver du vel ikke skælde ud, så kan du bare 'nøjes' med at komme med dine uforbeholdne meninger, hvilket nok er meget værdsat.   :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor elskværdigt! :D Men jeg skal jo skælde ud :D

 

Det må du også gerne, så napper jeg et par Werthers Echte og klapper dig lidt på håret , ahahæhædr :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor elskværdigt! :D Men jeg skal jo skælde ud :D

Uha uha Nikita Darling er lige nu en farling.

Hun vil skælde ud bare det ikke er på min røde tud.

Hun er nu husmoder, hun måtte gerne være kustode på mit museum for numser da der er mange bumser.

 

gad vide om hun er gal der på første sal

Nej tror hun har humor for hun har ingen tumor.

Nu jeg må holde inden hun mine lemmer gør kolde.

 

Ha en god aften Nikita  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er i dåhmme! :P

Tror så godt, at jeg kunne bruge det der pc-kørekort... :huh: Fejlen er fundet. En skide kodefejl, som jeg egentlig burde have set selv. Så drama, drama for ingenting. Skæbnen vil nok bare, at jeg ikke skulle poste det indlæg alligevel.

God aften og natnat :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita, nu har jeg lige slukket for "Goldfinger". Har du prøvet med lidt nervegas mod "Fort Admin"? :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita, nu har jeg lige slukket for "Goldfinger". Har du prøvet med lidt nervegas mod "Fort Admin"? :D :D :D

Admin har været så sød at debattere denne fejl 40 med mig... Og så ikke mere om den sag, nå! :huh:;)

Godnat sagde damen :D :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Trådstarter har en pointe.

Lad os endelig få indført et system, hvor alle indlæg skal præ-godkendes af en moderator for at sikre at den mindste antydning af kritik GPerne ikke kommer frem i lyset :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...