Hop til indhold

Recommended Posts

der har i flere tilfælde været efterlyst oplevelser på adressen, jeg har i 4 år været stamkunde, det er et dejligt sted, Lalita bestyrer stedet. Gode former og alt er på programmet, dog har jeg aldrig fået bj uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har modtaget pm om om stedet, men der er forbavsende tavshed

Hvad forventer du da? 

 

Jeg var der for et par år siden. 

Lille buttet pige med en ikke helt behagelig duft da tøjet kom af hende. Meget mekanisk ridetur, og intet bad. Jeg, og hun, vaskede os i køkkenet, som støder op til toilettet.  

Er det andres erfaringer du efterlyser eller? 

 

Se også : 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

Jeg ved at de fleste af commentar er fra 2015, eller tre år siden men jeg var i byen for nylig og havde lyst til lidt Thai massage. Så gik jeg på google og fandt en af dem der blev uddelt de fleste stjerner. Og Dette havde Minh's på Langelandsgade i Aarhus. Så bestemte jeg mig at "Take one for the team" ;);)

Så skrev jeg til hende altså Minh, og bad hende om jeg må få lov til at opleve den massage hvilken hun havde fået 5 stjerner for på google.

Hun var lidt overrasket over det med 5 stjerner men Så aftalte vi en tid.

Jeg dukkede oppe ved døren til tiden efter at havde kørt et styk, og ringede på klokken, en lille dame åbnede et vindue og kikkede ud, så sagde hun

"Er det dig der sendte sms" og der var utilfredshed med synet.

Jeg svarede med ja efter at jeg hilsede på hende "SåWat Di Krap"

Så kom hun til døren og sagde

"Der er optaget og jeg har en kunde"

Så gik jeg igen og Ved ikke rigtige hvad det var der er lige sket eller hvad er det man skal forstå ud af sådan et oplevelse.

En lille, ikke køn, dame sidst i tredvene som ikke holde aftaler???

Er der nogen her der havde oplevet det samme? Eller er hun bare en lille kræsne dame?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været der,  men ud fra det, jeg har læst her på EG, så lyder det som et sted med (selv efter thai-standarder) meget svingende kvalitet :-) 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, Lige nu:

Lyder som et sted med (selv efter thai-standarder) meget svingende kvalitet :-) 

Jeg ringede på en formiddag for nogle uger siden. Men stedet var lukket - eller rettere der var ikke åben endnu. Det var vist ved 11 tiden. 

Men det at der ikke er bad, synes jeg er det værste. Derfor var jeg der ret tidligt, i håb om at være dagens første. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Jeg ringede på en formiddag for nogle uger siden. Men stedet var lukket - eller rettere der var ikke åben endnu. Det var vist ved 11 tiden. 

Hvis det er lukket, så må det være et tegn på, at kapitalismen og EG virker; dårlige steder går ned, gode går op og der er en vis udskiftning i "udvalget" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, Lige nu:

Hvis det er lukket, så må det være et tegn på, at kapitalismen og EG virker; dårlige steder går ned, gode går op og der er en vis udskiftning i "udvalget" :-)

Nej ikke lukket som i ophørt. De var vist bare ikke mødt på jobbet. Har siden kørt forbi, og da har der været lys i vinduet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

Jeg synes at kvaliteten svinger/skifter med tiden og lysten til at blive ved når de er her i landet.

Når man møder en ny pige så er hun helt frisk og villige til at arbejde ;), men når de har været her et stykke tid og eller retter sagt fandt sig en partner, så ændrer historien sig til noget som "Der er nok penge nu så har vi fået lov til at være kræsne".???

Men det der var godt ved denne afslag var at jeg gik over til "The Old Faithful" PP massage og fik en rigtig fantastisk omgang.

(Igen vil jeg nævne at det kommer altid an på hvilken massøse man får, dette er et normalt regl hos alle kliniker, tror jeg) 

Så gik dagen meget meget bedre :):):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...