Hop til indhold
Guest Runaldo

Malua 2.0

Recommended Posts

Guest Runaldo

For ca 2ugers tid siden, efter at havde siddet og browset lidt igennem på internettet, faldt jeg "tilfældigvis" over Sexysecret.dk, og Malua's dejlige billeder, som gav mig en tur ned af Memory Lane.(hint: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>/)

 

Så jeg tænkte at jeg ville besøge hende igen. Hun skuffede ikke sidst, og, hun er sådan et dejligt menneske, meget moden, let og legelystig.

 

Jeg ankommer, og hun er vistnok den eneste på arbejde den aften. Vi aftaler pris og tid, og så får jeg lige et par minutter alene til at samle kræfterne og kigge et uddateret M! blad igennem og lade tankerne flyve hen i fantasien. Hun kommer tilbage, og *POW* sagde det i mit hoved, der var de store dejlige bryster fastsat på et smukt smil. Jeg er vel ligesom såmange mænd derude, store bryster er altid bonus, men ansigtet betyder også rigtig meget. 

 

Jeg lægger mig ned på sengen, vi snakker lidt, og hun kunne faktisk genkende mig fra sidst, selvom det var i sommers. Det varmede lidt indeni, men det kan selvfølgelig også være fordi at der sad en smuk og nøgen blondine på sengekanten ved siden af mig. (Jeg vælger at tro det første :P)

 

Hun starter med at beskytte pjerrot med den obligatoriske dut, og så derefter varme ham op med en dejlig mund. Jeg er desværre en af de typer mennesker, som har svært ved at føle noget når der modtages fransk med dut.. Hvis pigen ikke lægger noget sjæl i det, kunne de ligeså godt være en våd hånd hun gjorde det  med - men ikke Malua. Lige fra starten kunne jeg mærke at hun skulle nok få startet denne seance, og der gik ikke længe får han rejste sig.

 

Jeg monterede hende solidt overskrævs på midten og fik lov til at ligge og kigge på hendes smukke ansigt, store dejlige bryster mens hun red mod solnedgangen. Vi tog en pause efter lidt tid til at nusse lidt, og jeg skulle da også lige smage lidt på hendes boksebolde. 

 

Da jeg ikke rigtig kunne finde samarbejde pjerrot og jeg imellem til 2.akt, lagede vi ud med en omgang oliesvensk, og dertil en lidt mere avanceret form. Hun satte sig overskrævs, og masserede pjerrot med sit underliv. Dette kunne jeg ikke helt stå for, og det gjorde faktisk underværker. Det var svært at skubbe de forbudte tanker ud af hovedet, mens hun skubbede sig frem og tilbage.. Aldrig før har jeg haft lysten til at bare kaste en glædespige ned på ryggen, tage hende helt naturel og fandens være med resultatet mere end i denne seance. 

 

Vi afsluttede sammen med hjælp af hinanden, 

 

Normal er det her at historien slutter, og det var også min forventning, men ikke ved Malua. Hun bad mig ligge mig tilbage, og så snakkede vi lidt, mens hun var mig en let massage. Hun er så dejlig at tale med, meget klog, moden, intelligent og humoristisk. Jeg fortalte hende om den første gang jeg så hende, hvor jeg havde en aftale med en anden pige - hvor hun åbnede døren total nøgen med sit meget friske sprog - som gjorde at jeg ikke kunne få hende ud af hovedet, og måtte fortælle den anden pige at jeg ikke kunne holde aftalen - det grinte vi begge lidt over.. En ca 5-8minutter senere, satte vi os på sengekanten, fandt vores undertøj og sad og snakkede om diverse personlige ting.

 

Da jeg gik derfra, kiggede jeg på uret, og var positivt overrasket over tiden vi havde brugt sammen. Og tænkte at der skulle ikke gå længe inden hun skal besøges igen.

 

Ligesom sidst, får Malua 10/10 - topkarakter - i service, gejst, reklame og udførsel. What you see is what you get!

SexySecret er stadig et godt sted at besøge, så vil igen give dem 9/10 - da det ikke er 100% diskret, og det afhænger af tidspunktet hvem man løber ind i på gaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Slut 30'erne vil jeg gætte på, start 40'erne måske.

Den hotteste 40årig jeg har set så..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig koret - Malua er fantastisk lækker, sød og yder en fantastisk service. Tror faktisk, at hun er min nr. 1, selvom jeg kun har haft fornøjelsen én gang. Det var ved afkørsel 39 i Slagelse.

Hun var lidt forsinket, men absolut værd at vente på. Kæft, hvor hun snakker, men på den søde måde - og med massere af humor. Havde aftalt ½time med "blidt", og det blev til en 69, hvor jeg kiggede på hendes fantastisk røv og nyd hendes gode behandling af min pik i hendes varme mund. Efter 69´eren var det en missionær, hvilket jeg foretrækker når der er dejlige bryster foran. Og hun kan nogle knibeting med understellet, som gør at en halv time er helt fint :-D

Inden vi for alvor gik i gang sagde jeg: "kæft, hvor er du lækker", og hendes svar? :-) "sig det samme når du er kommet, så ved jeg det er sandt" :-D Komplimenteret hende selvfølgelig også "efter" - og hun må forvente flere besøg af mig.

Hun nævnte perifert sine børn, og hun har en på 17år. Matematik kan jeg godt finde ud af, MEN hun holder sig sgu fantastisk. Tænk en "moden og erfaren" kvinde i den alder - hold da kæft.

Er sgu lidt smålun på Malua, men det kan måske læses mellem linjerne ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...