Hop til indhold

Medina - Aalborg - ingo tanken

Featured Replies

Skrevet

Sorry. Der var mere tekst.... Smid den over i anmeldelse, der er bedre chance for respons

Skrevet

Jeg har flere gange besøgt Medina da hun var på Østerbro 65 med stor fornøjelse.

Hun er en lækker lille sag som virker til at nyde siy job og jeg har helt sikkert

Lyst til at besøge hende, men jeg har absolut ikke lyst til at komme i huset på Hobrovej

Redigeret af Kowalski

Skrevet

Jeg har besøgt hende 12 gange da hun var i Bording (Lovsangdal).

Hun er f... dejlig absolut et besøg værd.

Skrevet

Hvordan passer billederne? hun er lækker på billederne men undre mig over det hvor hun sidder i cowboybukser.

Skrevet

Jeg tror faktisk at alle billederne er "lånt",

men vil sige at de er meget vellignede.

Kom nu bare afsted, skulle du mod forventning

ikke lide hvad du ser, så går du bare igen.. simpelt.

Skrevet

Hedensted, han skal ikke smide en efterlysning over i anmeldelse, så mister opdelningen af forummet sin funktion, og vi får et stort rod.

• 2 months later...
Skrevet

Medina er igen i Lovsangdal. Super smuk og fræk. En lille smule extra maveskin og lidt hårde silikoneindlæg.

kan kun anbefales.

Skrevet

Hedensted, han skal ikke smide en efterlysning over i anmeldelse, så mister opdelningen af forummet sin funktion, og vi får et stort rod.

På det tidspunkt jeg skrev dette, det lå den som anmeldelse ! Og ikke under efterlysning ;) 

tak til admin som har flyttet den. 

God dag derude 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.