Hop til indhold
f62206

Legesyge Malou hos Pigekollektivet

Recommended Posts

dav folkens, 

 

Jeg er ny bruger herinde, så dette er min første anmeldelse. Jeg oprettede mig egentlig også kun for at kontakte Malou, men nu hvor jeg har mødt hende kan jeg vel lige så godt også skrive en anmeldelse om hende og stedet.

 

Kort og godt, ingen roman:

 

Pigen, Malou:

  • Helt vanvittigt frækt udseende, jeg blev sgu helt genert da jeg trådte ind af døren. 
  • Et par faste - men samtidigt bløde - D-skålsbryster, der sidder godt på hende.
  • Hun er høj og slank.
  • Hun har et par tattoos og piercinger, intet overdrevet.
  • Pænt ansigt
  • Solbrun på hele kroppen
  • Jeg synes, at hun var nem at snakke med. Det kan selvfølgelig være relativt, men jeg vil skyde på, at hvis du taler pænt til hende, så taler hun også pænt til dig. Jeg var lidt nervøs til at starte med, hvilket kun sagtens kunne ha' ignoreret, men i stedet hjalp hun mig lidt på vej. Da vi var færdige jokede vi også om nogle ting, så det var fint nok. 
  • Jeg tror, at hun netop har haft sin 6. vagt, så hun er jo stadig ret ny, og jeg tænker, at der er nogle ting, som hun ikke har prøvet endnu, så det må man nok bære over med. Men hey, there's a first time for every thing! Man skal jo lige have en chance for at øve sig. Men altså, jeg bemærkede ikke noget. 

Stedet, Pigekollektivet i Randers:

  • Rimelig diskret indgang. Folk kan nok godt regne ud, hvad man skal på Laksegade 12, men man skal trods alt først lige ind i en opgang og det er bestemt ikke et sted, hvor det vrimler med folk. Der var i hvert fald ikke en sjæl, da jeg besøgte stedet. 
  • Stedet er rimelig pænt og nydeligt. Der er i hvert fald alt det, hjertet begærer. Men hvis jeg skal være ærlig, så lagde jeg mest mærke til, at det var en røvbehagelig seng og at der nærmest var spejle i alle retninger, haha. 
  • Der er et fint lille badeværelse, men tag nu et bad hjemmefra :D

Links: 

 

Alt i alt: god oplevelse, lækker sex, lækker pige og lækkert sted.

 

Jeg er især helt vild med hendes bryster, hold kæft de er gode. Jeg kan næsten ikke få dem ud af hovedet, men det er sjovt nok også fordi, at jeg havde dem oppe i fjæset hele tiden, haha. Bedste boobjob længe har set. Hvordan helvede skal jeg nogensinde kunne nøjes med en a eller b-skål igen?? Lort. 

 

Hyg jer med hende - I kan takke mig senere!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusinde tak, for den fine anmeldelse <3 Jeg hyggede mig super meget i dit selskab. Håber at vi ses igen søde! ;-) Kram Malou.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg kan kun tilslutte mig den positive anmeldelse af Malou, har selv besøgt hende engang, og besøger hende helt sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der flere der har besøgt Malou som bekræfte f62206's oplevelser?

Jeg kan læse mig frem til at billederne på profilen er fake, men billederne er måske blevet skiftet ud i mellemtiden?

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Malou har nok bare uheldigvis fået den samme URL/profil, som en af de tidligere tøser brugte.

 

Den tråd, du henviser til, er efterhånden et år gammel. Som det fremgår af min anmeldelse var det Malous 6. vagt. Bum Bum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...