Hop til indhold
Fisseslikkeren

Maria i Flensborg - forsinket andenhåndsberetning

Recommended Posts

I går mødtes jeg med en god ven der har for vane at snuppe en tur til Flensborg in ny og næ. Hans indstilling til pigerne er en smule kynisk og generelt handler det bare for ham om at få kørt svinet af. Men da jeg mødte ham i går fortalte han mig om en oplevelse med Maria der var at finde i stueetagen på Feldstrasse i sidste uge. Hans beretning var kort men fin. Og den startede således: wow hun var godt nok bare dejlig og sød. Se det er jo både en god start og slutning. Ind kom min ven med en 50-euroseddel i hånden. Maria der er en sydamerikansk pige havde helt ægte billeder og så dejlig ud. Det må man så bare stole på. Jeg havde selv set billederne i sidste uge og synes i hvert fald at de var gode. Min ven gik i bad og hun fulgte med ud og stod i døren og pludrede løs. Det kunne han godt lide. Men ind i sengen kom de hvor der skulle gås til vaflerne og makronerne. Til den del spurgte jeg om han fik slikket noget fisse og kysset løs. Han slikker aldrig fisse eller kysser og jeg driller ham altid med at han jo faktisk ofte har betalt for disse ting, så hvorfor snyder sig selv for noget man har betalt for. Fisseslik holdt han sig fra men kys var der masser af. Han var helt exet da han fortalte mig om kyssene. Detaljerne i sengen snød han mig for. Men slutningen eller efterspillet fik jeg dog med. Hun kunne simpelthen ikke rejse sig fra sengen da de var færdige. Der havde simpelthen været fuld torpedo på og han havde aldrig oplevet noget lignende før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit indtryk af Feldstrasse 18 er nærmest det samme , du går sjældent fejl af de piger der er på stedet hvis du bare researcher lidt på dem først og ser om de kunne falde i din smag.

De gange jeg har været afsted har pigerne været rigtig gode og indlevende. Sidste gang blev jeg nærmest kommanderet til at rive hende i håret og kneppe hende bagfra for fuld tryk ! :-P De er nærmest altid snaksaglige , interesserede og oprigtige.. Søde smil bliver man altid mødt med.
Og man har indtrykket af de er glade for deres hverv..

 

Modsat pigerne på Finkenstrasse der virker meget tidsorienteret og noget der bare skal overståes, der kommer jeg ikke rigtig mere for jeg har indtrykket af at de ikke gider det og måske er tvunget til at være der ! Smil er en sjældenhed på den adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...