Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg er ny her J

Har tit været inde og nyde godt af jeres anbefalinger. Det har været en stor hjælp og tak for det!

Nu synes jeg det er på tide, at jeg også deler ud.

 

Har været med i mange år – i den syvende himmel og bestemt også det modsatte. Når man er aktiv kan det ikke undgås, at man til tider bliver snydt og bedraget! Men klart flere gode oplevelser end dårlige J

Det har bådet været i ind- og udland.

 

Min første beretning er fra Kbh. V i sidste uge. Pigen hed Noemi: http://side6.dk/resultatside/?q=6925

Har været der før og et super sted!

 

Bestilte ½ time. I øvrigt en rigtig sød tlf.pige.

Blev vist ind i værelset, hvor Noemi kom ind kort tid efter. Hold da op en dejlig pige J  Smukt ansigt og skøn barm. Må dog sige, at hun var en smule bred over hofterne.

 

Hun talte ok engelske i modsætning til de andre piger jeg har mødt her. Og efter lidt hygge snak, gik jeg på badeværelset og gjorde mig klar. Da vi var på værelset igen begyndte vi at kysse og røre. Hun satte sig på hug og tog den i munden. Super blow med nærvær og god kontakt. Derefter var det min tur til at slikke før en 69’er. Så 3-4 stillinger og slut J

Mens vi talte lidt sammen, fik jeg en dejlig rygmassage.

 

Kan varmt anbefale hende, dog ikke en plads på top 10.

Men derimod en pige ved navn Erica på samme adresse er klart den bedste oplevelse ALL TIME!

Er der nogen af jer, som kan huske hende og jobber hun andre steder i DK?

 

Det var alt fra denne gang J

Mial

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...