Hop til indhold
warmgun

Lille Lise, Sexy Secret, Rødovre

Recommended Posts

Lise begyndte at annoncere her på EG, at hun ville være at træffe i Rødovre. Hendes beskrivelse, og det at hun er til rollespil, fik mig til at skrive PM til hende. Hun svarede positivt tilbage, så nu var det bare med at få det med tiden til at lykkes. Det gjorde det så i dag.

Jeg fik aftalt 30 minutter (1100kr). Da jeg mødte op, var hun klædt som på billederne (dejlig pige). Jegmødte en lækker pige med langt hår sat i rottehaler. Hendes udseende effekter min mening perfekt (ikke så mager, at det går ud over formerne, men bestemt ikke tyk, eller noget der bare nærmer sig). Hun lukkede mig ind, viste mig ind i rummet, penge skiftede hænder.

Da hun kom tilbage, begyndte rollespillet. Vi fik talt dejligt frækt til hinanden og fik pillet tøjet af, endte i sengen, hvor Lise blev suttet på brysterne, fik slikket fisse og fik finger. Jeg fik lidt fransk (med), men da jeg ikke holder så længe ved det, stoppede vi, jeg nussede hende igen de rigtige steder, og blev redet til en dejlig orgasme.

Bag efter lå vi og nussede og snakkede. Der blev ikke kigget på uret, der blev ikke banket på døren, men da jeg tjekkede tiden, da jeg var kommet op på vejen, havde jeg i hvert fald ikke fået mindre, end jeg havde betalt for.

Nu er mit problem, at det at have hendes nærheden, kan gå hen og blive rigtig dyrt i længden, for noget siger mig, at hun kan være vanedannende.

http://sexysecret.dk/index.php/component/content/article/9-pigerne/60-lise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...