Hop til indhold
rocketbrother

Er der nogen der har prøvet "ung gravid amatør studine"?

Recommended Posts

Hun har brugt det billede i flere år. Så ved ikke hvad hun mener med "ret ny i det her":-)

Redigeret af stener

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke ny ihvertfald - og hun er meget dårlig til at lave en aftale, man kan skrive med hende i en 10 - 15min hvor svar kommer hurtigt på mail, og så når man skal til at aftale hvornår hun skal komme, hører man ikke fra hende mere, det er ihvertfald min oplevelse med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver piger mere liderlige når de bliver gravide...?

 

Nogle gør, andre ikke. Piger er lige så forskellige som drenge. Nogle drenge tænder på gravide piger, andre ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har annonceret i et par år tror jeg på annoncelight. Alle efterlysninger herinde af hende, har mere eller mindre samme ordlyd, nemlig at hun er umulig at lave en aftale med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik lavet en aftale med hende for nogle uger siden, sat tid af og det hele, hun dukkede dog aldrig op og skrev ikke at hun ikke kom, og ikke muligt at få et svar fra da jeg skrev til hende igen - så jeg ville holde mig væk

Redigeret af jsfeltwow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til jer skuffede her inde, må jeg tilføje at jeg har ved anden lejlighed mødt " Little Lady", ikke hvor jeg har købt / bestilt ydelser af hende.

Hun er seriøs nok, seriøs nok til at vælge sine "kunder" selv. Vælger af lyst og ikke af nød. Hendes præstation kan jeg ikke udtale mig om.

 

Måske er det ikke alle der forstår at ingen aftale, ingen svar nok er lig med ingen interesse. Selvfølgelig skal en annoncør skrive retur hvis han / hun ikke ønsker at mødes med "kunden", men "kunden" er også nød til at forstå der findes rigtig mange useriøse her ude på nette, som man typisk kan bruge meget skrivetid på - "kunder" som vil bekræftes bare ved fræk chat og billedbyt.

 

Så summering, er I / man seriøs - for man også seriøs behandling retur.

 

God fornøjelse - Det er da lidt frækt med én gravid pige ;) Og så har hun tilmed en lækker krop.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemlig. Er hun seriøs, ville der rent faktisk være mindst 1, der kunne anmelde hende for hendes ydelser. Der er slet ikke nogen  :cool:

 

Det er fint at du har fået hendes version af sagen, men meget sigende at flere herinde fra uafhængigt af hinanden oplever det samme - at hun er "umulig" at lave en aftale med. For mit vedkommende bekræftede hun aftalen, men da det praktiske skulle aftales, hørte jeg aldrig mere fra hende. Der blev udvekslet 3 mails og den sidste var som skrevet før, en bekræftelse af aftalen. 

 

Det er ikke godt nok. Ja useriøst og man skal nok ikke spilde mere tid på hende. 

 

 

 

 

Redigeret af rocketbrother

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej..

Nu er det mig annoncen omhandler..

Jeg beklager meget den af jer der føler jer forbigåede eller dårligt behandlede..

Jeg får over 50 mails om dagen.. Ikke alle lige flatterende..

Jeg prøver at svare og prøver at navigerer rundt i dette univers så godt som jeg kan..

Hvis vi har skrevet sammen og jeg modtager en ny mail (uden den tidligere korrespondance vedhæftet) kan jeg ikke altid holde styr på folk.

Jeg har ikke set så mange da jeg vælger til efter min egen lyst også.

Jeg er meget seriøs omkring dettes nyder det meget.. Så er ked af at have trådt nogen over tæerne.. :-(

Håber jeg får rådet bod på dette og at andre har mod på at give mig chancen..

Hold jer muntre og god jagt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

 

Mange tak for respons. Det skal du have. Det er vist første gang  :cool:

 

Men undskyld mig, der er andre piger (mange), som nemt kan administrere mails og får ligeså mange henvendelser som dig. 

 

Måske skal du droppe mail systemet og gå over til at modtage sms'er eller opkald. Det er ikke særlig svært. Og ja jeg vedhæftede faktisk tråden i mit svar og gør det gerne igen, så køber ikke din forklaring, som er noget tynd i det.

 

Jeg tror ikke der er nogen der har et problem med at du vælger at se få efter din egen lyst. Problemet er din behandling af os almindelige, hvor aftaler bekræftes. Flere brugere skriver at du bekræfter aftalerne helt ned til mindste detalje for så at brænde dem af. Det giver absolut ingen mening og undskyld at jeg skriver det. 

 

Jeg håber også at du får styr på det, da det er primært dig som bliver påvirket af dårlige anmeldelser. 

Redigeret af rocketbrother

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener nu ikke jeg har brændt mange af.. Er med på det er sket enkelte gange..

Men jeg beklager over for dem der er blevet ramt af det.. Kan jeg måske lokke dig til at sende en mail så jeg ved hvem du er?? OG måske kan give dig en ordentlig undskyldning.? Jeg prøver virkelig at behandle alle med respekt men der ryger desværre nogen i svinget..

Håber uanset at du vil tage imod min undskyldning og beklagelse..

Er en ret almindelig pige der søger lidt sjov gennem dette.. Søger bestemt ikke at spilde nogens tid eller tillid..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare sådan indtrykket af dig er herinde. Beklager, men du kan læse anmeldelserne. 

 

Du skal da have en chance, nu at du har brugt tid på at forklare dig. Jeg har sendt en mail til dig  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt se det.

Og ærgerligt at ingen af de jeg har set har taget sig tid til at smide en anmeldelse.. Men sådan er det jo..

Må jo bare prøve at gøre det bedre.. Og ville egentlig også bare beklage overfor de der føler sig snydt.. Aldrig været min mening..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der lavet en aftale imorgen kl 12. Anmeldelse følger  :cool: .

 

 

Opdatering. 

Ingen aftale lavet desværre, da jeg alligevel er optaget det meste af dagen. Øv. En anden god gang må det blive.

Redigeret af rocketbrother

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu også mere det at man laver en aftaler med dig, aftaler tid og sted, og alt er på plads, og du selv skriver at vi har en aftale osv. og så rammer dagen, du dukker ikke op, ingen mail om at du har aflyst, man skriver igen og får intet svar.

 

Det er fair nok at man aflyser, jeg forstår så bare ikke at man ikke kan skrive en simpel mail og sige at man ikke kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...