Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Lige er par dårlige oplevelser.

Først GB. Mit første skal det siges. Havde anmeldt mig. Og skrevet en del sammen med koordinatoren. To piger på 33/37 år. Som ville alt.

Nå men lysten tog over og jeg ankom lidt over 11, seancen skulle vare 11-13.

Blev lukket ind af en kunde og måtte desværre se 8 andre deles om kun en lidt trist tøs.

Efter at have konfererer med en anden kunde besluttede jeg at gå; 1000 kr sparet og jeg ud i bilen.

Men lysten var intakt.

Så jeg entrerede med Freja på 20 år som tilbød 1/2 time for 1000 kr. Hentes i min bil og så i solcenter. Lød næsten frækt. Mega og så dansk med kondom.

Blev faktisk helt flov da jeg samlede hende op. Pigen var 2 g'er og anorektisk. Store d silikone bryster og et nervøst væsen.

Vi kom så langt som til et solcenter. Men da jeg så hendes nøgne fuglekrop måtte jeg sige stop.

Pengene pænt retur og jeg fortalte hende at hun var bedre værd end dette. For ung og uerfaren til det game. Hun ville have flere cc i brysterne. Rystede på hovedet og sagde hun var køn selv uden silikone.

Øv. Den søde stakkel!

Begge fra Annoncelight.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Nu har jeg skrevet lidt frem og tilbage med hende Freja og hun virker ellers til at have styr på det. Hvordan ser hun ud? Er hun lækker lækker, bare lækker eller ok haha :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Xxxxxxxxccc

Mere siger jeg ikkke

det behøver du heller ikke. hvis ikke man forstår at det er helt tåbeligt at linke til pigens rigtigenavn og billeder, så er det nok også bedst at tie stille

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...