Hop til indhold
Guest dallevalle

mobilpay

Recommended Posts

Guest dallevalle

Sikke en smart ting, men ikke ret mange piger der har det, ellers super nemt hvis lige lysten falder over en

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke sikker på, at alle piger syntes det er smart med mobil pay.

 

Gode kontanter ved man ikke hvor kommer fra, eller går hen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være jeg skulle begynde at skrive det i overskriften på mine annoncer at jeg tager MP :) :) :) tror snart omkring 1/3 af mine gæster betaler helt eller delvist med MP :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man ikke max betale 2000kr pr dag med MobilePay? Så bliver det lidt svært at betale sig til en god oplevelse alene med MobilePay....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man ikke max betale 2000kr pr dag med MobilePay? Så bliver det lidt svært at betale sig til en god oplevelse alene med MobilePay....

 

Så må du nøjes med at betale delvist som Jasmin fortæller, der er mange der gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man ikke max betale 2000kr pr dag med MobilePay? Så bliver det lidt svært at betale sig til en god oplevelse alene med MobilePay....

Det var ikke meget. Jeg mener, at det er 10.000 med Swipp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det er jo fremtiden, så man ikke lige skal finde en hæve automat

 

Synes ikke at der er et problem her i Kbh med at finde en hæveautomat, men kan se at du bor i Nordjylland, så måske derfor at du kan have svært ved at komme forbi en strategisk godt placeret hæveautomat. :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige læst lidt op på de nye beløbsgrænser på MP. Der skal vist CPR og NemId godkendelse til for at lukke nogle sikkerhedsbrister ligesom ved Swpp.

Redigeret af Pele10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...