Hop til indhold

God vind fremover :-)

Featured Replies

Skrevet

Det er umuligt sagde tvivlen

Det er farligt sagde frygten

Det er unødvendig sagde fornuften

Lad os gøre det alligevel hviskede Hjertet :-)

Skrevet

slippes der vilde heste løs mon... Smil

Skrevet

Bliver der en plads ledig på molen?, spurgte hunden.

Skrevet

... og må jeg tage min knallert med?, sagde den.

Skrevet

Er du på vej ud, sagde Knud?

Nej sgu da!!!!!

Her prøver man at være lidt Filosofisk og så er man omgivet af imbecile Knaldhatte! Budskabet er at lade Hjertet styre mere og Hjernen mindre  :-P God vind (held og lykke) med den nye livsfilosofi fremover  :wink:

Skrevet

Nej sgu da!!!!!

Her prøver man at være lidt Filosofisk og så er man omgivet af imbecile Knaldhatte! Budskabet er at lade Hjertet styre mere og Hjernen mindre :-P God vind (held og lykke) med den nye livsfilosofi fremover :wink:

"Hjernen mindre" - det er da også det jeg har gjort! :P

Skrevet

Nej sgu da!!!!!

Her prøver man at være lidt Filosofisk og så er man omgivet af imbecile Knaldhatte! Budskabet er at lade Hjertet styre mere og Hjernen mindre :-P God vind (held og lykke) med den nye livsfilosofi fremover :wink:

Lidt filosofi fra én der står inde i læ på havnen og kigger ud på molen........hvis dilleren kan holde sig oprejst i den kuling der blæser derude, så glem alt om hjerte og hjerne - så er det tid til at lade det lille hovede styre sagerne :)

Skrevet

øv, så har han stadig den hurtigste knallert på havnen :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.