Hop til indhold
bighead

Erfaring med sugardaters

Recommended Posts

I starten af januar tog jeg et tre dages prøveabbonnement med sugardaters (som ikke blev forlænget), så jeg slap med 29 kr.

 

Jeg har intet foto på sugardaters og er i slut fyrrerne. Sendte dog fotos til alle via mail.

 

Det lykkedes mig at komme i kontakt med 4 kvinder som jeg alle vurderede som relativt seriøse. Endnu to besvarede mine henvendelser, men de fremstod "besværlige" så jeg droppede dem straks.

 

Her vil jeg gennemgå de fire:

 

1. Kvinde midt tyverne, en smule overvægtig. Bor i udkanten af København. Tilbød sex både med og uden kondom. Ret ukompliceret. I sidste ende valgte jeg ikke at mødes med hende, da jeg ikke tændte på hendes fotos. Var fint hurtigt til at svare. Bemærkede at hendes facebook-profil uden videre kunne fremsøges på baggrund af email. Det giver super mulighed for at tjekke pigen/kvinden yderligere. Men ikke rigtig min type.

 

2. Kvinde på 19-20 år. Profilnavnet antyder en interesse for rollespilsuniverset m.m. Svarede relativt hurtigt og da hun fremstod slank og relativt tiltrækkende var jeg interesseret. Men pigen indikerede ret hurtigt, at hun ikke sådan uden videre kunne sige ja eller nej til at mødes. Det stod aldrig helt klart, hvad der skulle til før hun kunne beslutte sig. Trods en stor interesse fra min side droppede jeg hende efter et par dage.

 

3. Asiatisk kvinde. Virkelig smuk kvinde sidst i tyverne. Allerede på et tidligt tidspunkt meldte hun ud at hun både kæmper med økonomiske og sociale problemer. I smserne var hun dog også ret fræk og ville fx gerne kneppes hårdt osv. Hun ville have 2000, men det afslog jeg blankt. Var dum nok til at sige ja til 1500. Mødte op på hendes private bopæl i det indre København og fik en gang standard, upersonlig sex som man kan opleve på de ringeste bordeller. Hun var sød nok, men jeg måtte ikke dit og ikke dat. Med andre ord en alm (ringe) købesexoplevelse forklædt som sugardating. Eneste markante forskel på købesex og så sugardating er, at hun ikke bad om penge på forskud.

 

4. Kvinde midt tyverne. Slank og fra etnisk mindretal. Er studerende og med et barn. I starten gjorde hun det ret klart, at hun netop ikke var interesseret i noget kærestelignende. Hun forklarede også at hun ses med en anden mand fra Sugardaters. Meget sød og charmerende. Havde kort "kemimøde" og så hoppede vi i kanen et par dage efter. Uden kondom. Hun har ikke selv ønsket at fastsætte et beløb, så hun får mellem 500 og 1000 kr. pr. gang. Virker mere interesseret i sex end penge. Vi mødes både hos hende og hos mig.

 

(Jeg har sløret/ændret visse detaljer for at beskytte pigernes identitet).

 

Alt i alt synes jeg det var en fin investering (29 kr) på sugardaters (jeg tog som sagt kun prøvetilbuddet). Jeg kan konkludere, at sitet reelt har skabt et nyt marked/mødested som ligger et eller andet sted mellem casual dating og prostitution - og som vel stort set ikke fandtes før. Dvs. et sted hvor kvinder kan veksle deres seksuelle kapital med "gaver" samt blive seksuelt tilfredsstillet - uden at indgå i et parforhold. Og uden decideret at tage skridtet til sexarbejder. (At der også er alm. sexarbejdere forklædt som sugardaters må man tage med.)

 

Jeg tror det bliver meget stort.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Jeg har intet foto på sugardaters og er i slut fyrrerne. Sendte dog fotos til alle via mail.

 

 

 

Det kan man ikke på SD, vel? Så du skulle vel først have lokket mailadresser ud af dem du skrev til? Selvfølgelig smart i den situation, hvor dit abonnement løber meget kort. Men du risikerer måske også at mange slet ikke gider svare, når de ikke kan se et billede først?

 

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan man ikke på SD, vel? Så du skulle vel først have lokket mailadresser ud af dem du skrev til? Selvfølgelig smart i den situation, hvor dit abonnement løber meget kort. Men du risikerer måske også at mange slet ikke gider svare, når de ikke kan se et billede først?

 

Ja, det klart, jeg bad dem om en e-mail adresse. Jeg kunne aldrig drømme om at lægge mit foto på et semi-åbent købesex site LOL.

 

Du har ret, måske er der mange som ikke ønsker at svare, men det lykkedes mig faktisk at finde 3 kvinder på 3 dage som var villige til at mødes, og hvoraf den ene er helt fantastisk og koster mig langt mindre en købesex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de mange SD tråde, der er vel snart en milliard million af dem herinde.

 

Undskyld jeg troede der var oprettet et specielt forum, som nogen har efterspurgt, men så mange tråde om sugardating er der nu heller ikke, men jeg synes også godt man lige kan søge lidt i forum og så finde en passende tråd at fortsætte dialogen i, så vi ikke behøver gentage os selv hele tiden  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fatter ikke helt fordelen:

1) med sugardating betaler man oftest mere end hos glædespiger.

2) man risikere sex som er dårligere end hos glædespiger.

Hvad er fordelen, med mindre man(d) tænder på tanken ved at besøge en ikke-professionel?

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fatter ikke helt fordelen:

1) med sugardating betaler man oftest mere end hos glædespiger.

2) man risikere sex som er dårligere end hos glædespiger.

Hvad er fordelen, med mindre man(d) tænder på tanken ved at besøge en ikke-professionel?

1) afveksling.

2) spændingen ved dialogen op til et møde.

3) ret lækre unge danske piger der elsker sex, men også modne kvinder.

4) det er ikke min erfaring at man oftest betaler mere end hos gp'er tværtimod. 

5) meget naturlig og intim sex.

6) der kommer hele tiden nye piger/kvinder.

 

Så der er flere fordele ved sugardating. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

underligt, jeg kan ikke se noget sted på sugardaters, at man kan købe et 3 dages medlemskab ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

undskyld, det er korrekt at man kan få 3 dage for 29 hvis man har været medlem i 10 dage, og ikke har været betalende medlem tidligere..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man risikerer rigtig dårlig sex med SD, præcis som jeg beskriver det. Men ikke dårligere sex end med GP.

Til gengæld er der også mulighed for stor gevinst den modsatte vej: efter mindre end en uges indsats mødes jeg nu 2-3 gange om ugen og har en elskerinde relation til ca. 1/3 af hvad jeg ville betale hos GP. Jeg er også sikker på at pigen kun mødes når hun har lyst til sex. Hun sidder ikke på en eller anden klinik og skal hente dækningsbidraget hjem - dvs. have sex med mere eller mindre (for hende) tiltrækkende mænd. Udfordringen er selvfølgelig at der skal lægges lidt arbejde i det. Desuden vil man naturligvis opleve at blive afvist - omvendt er relationen en hel del mere ægte.

Jeg tror både sex og SD er kommet for at blive. Jeg tror også det vil presse priserne på det øvrige sexmarked.

Redigeret af bighead

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er tryk på idag:

 

22/02-2015 kl. 12:50

Sugardaters server nede

Kære brugere Vores servere er desværre blevet ekstremt belastet på baggrund af dagens massive medieinteresse. Vi har haft op til 10 nyoprettelser i minuttet over flere timer, og desværre bukkede vores server under for presset. Vi arbejder på højtryk for at komme op igen. /Sugardaters

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...