Hop til indhold
Natskygge

Silvia - positiv overraskelse

Recommended Posts

Af mange forskellige og gode årsager trængte jeg simpelthen bare til at få lettet trykket og tiden var knap, så valget faldt på http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=22176og jeg ventede egentlig ikke det bedste. Tænk bare på formuleringen STOR latina RØV og Silikone Bryster. Normalt et turn-off for mig, men efter en tur med Silvia kunne jeg godt finde på at komme igen.

Hun er ikke det jeg vil kalde mulat, men en meget smuk pige fra Caribien, hvor der naturligt er blandet blod gennem historien, så hun er ikke super mørk og ej heller særlig lys. Hendes røv er ikke stor, men dejlig rund og fast og brysterne er måske med lidt silikone, men næppe større end end dejlig C-skål og absolut bløde og berøringsvenlige.  Og så er hun slank, naturlig og lækker.

Sexen var god, ikke uforglemmelig, men lige som det jeg havde brug for og havde heller ikke betalt for mere end 20 min med fransk og dansk og det fik jeg til fulde. Lidt kæleri og forsigtige kys, fransk med og dansk i flere stillinger som jeg ønskede det. Hun byder på mere og så stiger prisen naturligvis. 

Kunne overveje at komme igen efter mere, men var ikke begejstret over at se, at håndklædet blev lagt pænt sammen og gjort klar til næste gæst og så vil jeg også være lidt i tvivl om de dybe tungekys er fede med det bøjlesæt hun kunne vise.

Men en absolut sød og naturlig pige, der snakker et glimrende engelsk. Kigger nok forbi de næste 14 dage hun er her endnu, hvis trangen til et godt ukompliceret knald skulle vise sig.

/Natskygge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bilederne kunne godt være af hende selv, men de viser jo egentlig ikke ret meget. Brysterne ser meget kuglerunde og faste ud, og så slemt er det ikke i virkeligheden. De er som skrevet velsiddende, men bløde og berøringsvenlige. En del af den positive overraskelse jeg fik, var faktisk at jeg havde ventet noget andet efter at have set billederne, og altså synes virkeligheden var bedre :-)

/Natskygge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jesper M.

Tak, har lige været forbi og havde en ganske ok oplevelse:)

Silvia er rigtig nok sød og pæn, dog langt fra billederne. Jeg blev så ikke positivt overrasket, da jeg håbede på lidt mere "babe factor":). Men hun er bestemt lækker og dejlig at røre ved. Synes hendes lød var i den mørke ende, så mulat passer egentlig meget godt synes jeg.

Jeg kommer dog næppe igen, da det ikke rigtig var så mindeværdigt som et genbesøg ville kræve. Tror det handler om den grad af engagement jeg blev mødt med.

Er man til en sød, ung og rimelig lækker latina, kan godt anbefales..:)

Mvh Jesper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...