Hop til indhold
8000

Malénee Wellness Åbogade 8200 Århus N

Recommended Posts

Aften

 

Fandt denne for et par dage siden under efterlysninger. Så følte lidt at jeg havde lyst til at tjekke denne ud, nye steder pirre altid min nysgerrighed. :-P

 

Var i området og ringede op til en dansktalende dame. Som fortalte at der var plads med det samme.

 

I klinikken (et stort rum) blev jeg anvidst plads bag det bagerste gardin. Ok med mig da jeg var den eneste i klinikken.Der var totalt 2 brikse med gardin imellem ( ikke lige min kop the)

 

Da jeg havde lagt mig tilbage på briksen kunne jeg høre at der kom en kunde mere ind i butikken. Han blev placeret ca 1 meter fra mig med et tyndt gardin imellem :mad: :mad: Hvor fedt er det lige ?????  FUCK jeg gider ikke andre mænd når jeg skal forkæles.

 

Når men jeg lå i saksen og lod mig forkæle af pigen, hun gjorde det ok godt efter omstændighederne men der manglede lidt snak og hygge undervejs. Men  sjældent har min røv uden penetrering fået så meget opmærksomhed. :cool: Det kan jeg godt lide så det endte med en håndtrold da min sidekammerat var daffet (fuck hvor en stønner) :shock:

 

Der kan fåes alt på stedet men det er ikke unge modeller skyder nok forbi men tror at hende der fiksede mig var 30  og mama som min kammerat fik tur af var 50. Men det skrevne her vil l jeg ikke klandres for.

 

Jeg fik ikke tilbudt bad eller vand da vi var færdige men ok med mig jeg kommer alligevel ikke for at få halsen smurt.

 

Gentagelse næppe (men det er jo altid rart at tage en for holdet)

 

Men på den anden side hvis hende der tog sig af mig var alene, er jeg ikke i tvivl om at vi kunne få det rart for pirre det kan hun.

 

Venligst 8000

 

http://www.malenee.dk/

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for testen. Fint sted hvis man tænder på at lytte eller blive hørt, kan jeg forstå ;)

 

 

Altid med på en lytter :lol:

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anden den 2

Hmmmmmm   havde nu tænkt mig at prøve i morgen, men er nu i tvivl. :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet stedet for ca. ½ års tid siden, og jeg kan kun nikke genkendende til det beskrevne ovenfor. 

 

Ikke et sted jeg vil komme igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den ‎18‎-‎02‎-‎2015 at 19:38:

Aften

 

Fandt denne for et par dage siden under efterlysninger. Så følte lidt at jeg havde lyst til at tjekke denne ud, nye steder pirre altid min nysgerrighed. :-P

 

Var i området og ringede op til en dansktalende dame. Som fortalte at der var plads med det samme.

 

I klinikken (et stort rum) blev jeg anvidst plads bag det bagerste gardin. Ok med mig da jeg var den eneste i klinikken.Der var totalt 2 brikse med gardin imellem ( ikke lige min kop the)

 

Da jeg havde lagt mig tilbage på briksen kunne jeg høre at der kom en kunde mere ind i butikken. Han blev placeret ca 1 meter fra mig med et tyndt gardin imellem :mad::mad: Hvor fedt er det lige ?????  FUCK jeg gider ikke andre mænd når jeg skal forkæles.

 

Når men jeg lå i saksen og lod mig forkæle af pigen, hun gjorde det ok godt efter omstændighederne men der manglede lidt snak og hygge undervejs. Men  sjældent har min røv uden penetrering fået så meget opmærksomhed. :cool: Det kan jeg godt lide så det endte med en håndtrold da min sidekammerat var daffet (fuck hvor en stønner) :shock:

 

Der kan fåes alt på stedet men det er ikke unge modeller skyder nok forbi men tror at hende der fiksede mig var 30  og mama som min kammerat fik tur af var 50. Men det skrevne her vil l jeg ikke klandres for.

 

Jeg fik ikke tilbudt bad eller vand da vi var færdige men ok med mig jeg kommer alligevel ikke for at få halsen smurt.

 

Gentagelse næppe (men det er jo altid rart at tage en for holdet)

 

Men på den anden side hvis hende der tog sig af mig var alene, er jeg ikke i tvivl om at vi kunne få det rart for pirre det kan hun.

 

Venligst 8000

 

http://www.malenee.dk/

Jeg har haft samme oplevelse, det er ikke et sted jeg ønsker at besøge mere end den ene gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Malénee Wellness i dag. Ikke meget har ændret sig siden 2015, men jeg fik faktisk en OK behandling af Vipra, den yngste af de tilstedeværende damer. Hun har lidt runde former, et pænt ansigt og er sød nok. Hun taler godt dansk og giver OK massage. Et minus var kravet om betaling midt i seancen. Et plus var fornemmelsen af at have fået god service, da jeg gik derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
arkibal skrev, for 10 timer siden:

Jeg var forbi Malénee Wellness i dag. Ikke meget har ændret sig siden 2015, men jeg fik faktisk en OK behandling af Vipra, den yngste af de tilstedeværende damer. Hun har lidt runde former, et pænt ansigt og er sød nok. Hun taler godt dansk og giver OK massage. Et minus var kravet om betaling midt i seancen. Et plus var fornemmelsen af at have fået god service, da jeg gik derfra.

Det er interessant ! Nogle stedder opkræver betaling før eller under behandlingen, de må jo være blevet snydt eller hvad tænker i ?

vectra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...