Hop til indhold
Gæst

Amatør tilbyder sex i Kbh og omegn (Nadia)

Recommended Posts

Gæst

Denne annonce er set en del gange på diverse websites for sex annoncer. Indholdet er nogenlunde således:

Tilbyder sex. Evt kærestesex. Samleje,blow og kys til1500.

Er en flot pige på 26år, 168 høj, 58 kg, brune øjne, sort langt hår, glat, b-skål.

Som en del også har skrevet er Nadia svær at få fat i. Der skal mange emails og SMS'er til, førend en aftale kun laves.

Aftaler bliver ofte brudt op til få timer før det aftalte.

Det lykkes dog at få en aftale, og det var i Hellerup.

Ca. 1 time inden mødet får man via SMS den besked, at hun ikke er professional og er adopteret men lys brun i huden

Sandheden er desværre en anden.

Hun er langt over de 26 år med grå hår. Vil tippe hende til starten af 40'erne.

Hun er små fed med bildæk om maven, og havde en frygelig dårlig ånde og lugtede tilmed af sved.

Hun er langt fra lyse brun, og jeg vil nærmere sige sort-brun.

Selve akten skulle foregå i lejligheden og her takkede af og forlod stedet uden noget som helst i den erotiske retning.

Amatør; ja

En professionel ville gøre mere ud af sig selv for at få kunderne til at møde op igen.

Problemet er bare, at denne amatør vil have et beløb, der er højere end de professionelle. Her 1500 kr. for en halv time.

Jeg kan slet ikke anbefale hende og tager det som en "oplevelse" i at blive snydt af falsk markedføring ;-)

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nu spørger jeg bare, men hvorfor i al verden vil du besøge en der tager mere for en halv time end piger normalt gør, hvis du har hørt hun er svær at få aftale med/bryder aftaler? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager skrivet med et helt glas salt.

 

Ægtheden  -  nok svær at bedømme   -   meeeen!!!

 

I hvert fald vild prisstigning. Da jeg skrev med hende for 13 måneder siden var den 1500 for 1 time ... (Jeg sprang selv fra inden det blev til noget, pga tidspunkter ikke lige passede)

 

Ældre omtale:

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...