Hop til indhold
Sportysex

Vanessa23 - Viborg = Trist gensyn

Recommended Posts

Efter at jeg i den seneste tid har haft fantastiske oplevelser med pigerne

hos Privat Diskret og det gamle Privat Diskret i Bording senest hos Rikkesolskin

samt et par af de nye hos Haderuppigerne, fik jeg lyst til at genbesøge Jessica

alias Vanessa i Viborg.

http://side6.dk/resultatside/?q=vanessa23

Billederne er taget af hende da hun startede for ca. 1 år siden, men må

sige at det i dag er svært at genkende hende. Det år har taget hårdt på hendes

krop, vil sige at hun er 8-10 kg tyndere, formerne er væk, hun er blevet meget

tynd, fik et chok da hun smed overdelen der faldt et par lange slappe bryster ud.

Hun virkede bleg og lidt trist (var netop ankommet fra Gullestrup v/Herning efter

14 dage med 14 timers vagt).

Jeg gik derfra med en trist følelse både over oplevelsen og hendes tilstand.

Her kommer jeg ikke igen, holder mig fremover til de danske piger, som der er stor

og kvalitets udbud af i området.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror du ikke det er noget du selv får ud af det

da jeg besøgte hende i Gullestrup virkede hun veloplagt

og hyggesnakkede, og hun er da stadig en flot pige

og levere en superb ydelse..

Nogle piger passer jo på figuren og skinny er hun

absolut ikke..

Jeg besøger hende nu gerne igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg kan overhovedet ikke nikke genkendende til ovenstående.

Jeg besøgte hende tidligere i denne uge, også selv om jeg havde læste denne advarsel... Så jeg var meget spændt på hvad der mødte mig da jeg ringede på døren, heldigvis blev jeg MEGET. Positivt overrasket, da døren blev åbnet at en - i mine øjne - storsmilende lækker sild.. Jeg bestilte happy hour og betalte.. Blev vist ind i "værkstedet" og blev bedt om at smide tøjet, så ville hun komme om lidt,,, jeg nåede dårligt at smide tøjet før skønheden kom helt nøgen ind, og straks begyndte at kæle for mig.. Og kort efter fik kalorius også den helt store tur, jeg måtte dog bede hende stoppe, da jeg følte jeg allerede var ved at komme, hun spurgte om jeg var "ready to fuck" ja for fanden jeg var, måske lidt for klar, for efter 2 min ridt kunne jeg ikke holde det igen, og måtte slippe ladningen løs.. Det grinte vi begge lidt sammen over, da der max var gået 5 min,.. Og lå lidt og småsnakkede inden jeg igen forlod stedet STORSMILENDE OG TILFREDS

Stedet er pænt og rent 9/10

Pigen 9/10 .. Brysterne hænger lidt, men gramse venlige :-) hendes røv er uimodståelig lækker. Og hun har en dejlig blød og solbrun hud :-) jeg tror nu også hun er omkring de 30 år

Prisen 10/10 500 kr for hende i 20 min. Er simpelthen et røverkøb

JA, jeg kommer igen, med garanti

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

Hvis jeg husker rigtigt, så er hun en del af det pigehold, der også bemander "sara23" i Herning. Nærmere betegnet Kornblomstens kvarter. Aldrig har jeg haft en dårlig oplevelse hos dem og det er også første gang, at jeg læser om at andre har haft en skuffende oplevelse.

 

De plejer at have awesome serviceniveau og forholdsvis up-to-date billeder. Med farer for at vække alverdens ballade til live, så ville jeg personligt kun synes hun var endnu mere fræk, hvis hun har smidt et par kg siden billederne blev taget.

 

mvh Spooney

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der ude idag. Så ud til der var lukket. Selv det lille label hvor der stod. Vanessa efterfulgt af et hjerte var der ikke mere. 

 

De annoncerer ellers her idag: http://side6.dk/resultatside/?q=6066

 

292300.jpg

 

Hej frække. 

Jeg er en fræk, smilende og altid lidt uartig ung kvinde. 

Jeg er altid frisk på at prøve grænser af og få nye hede oplevelser.

- Jeg har den frækkeste lille mis, som altid er god stram og dejlig våd. Det bedste jeg ved er hed, dejlig sex.

Jeg tilbyder eventyrlige intime kæresteoplevelser med ægte kys og kram. Dampende hede sexfantasier. 

Jeg forfører dig på min helt egen måde.

Jeg har den frækkeste tankegang og opfylder gerne specielle ønsker ! 

Så hvis du har nogle speciele ønsker, så spørg mig endelig ! - Jeg er sikker på at jeg kan opfylde alle dine behov. 

Så hvis du vil have en oplevelse ud over det sædvandelige, så er det mig du skal besøge ! Tro mig, Du smiler længe efter ;p

........ HAPPY HOUR ! 

Happy hour, vil sige at jeg har nogle fantastiske frække og specielle tilbud imellem kl.12 & kl.16. 

Et af eksemplerne på bare et af mine frække tilbud er,

- 20 minutters, Dansk og Fransk til kun 500kr. 

..........

P.S. JEG HAR ÅBENT kl.o9.oo, til Kl.23.oo ! 

Hvis det lyder som en oplevelse du bare må have, så ring til mig og du vil få afvide hvor du kan finde mig henne i Viborg 

- Hvis du bliver i tvivl hvad hus det er, så husk på ( det lille gule hus )

____ Jeg glæder mig meget til at se dig frække <3

kys Anastasia .

Adressen er : 

KOLDINGVEJ 124 a. 

8800 VIBORG.

( Husk at det er det lille gule hus, Og IKKE det røde hus ! )

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De skifter jo hele tiden fra d 23 er det Eva

vanessa kommer nok snart igen til kornblomstens kvarter

som hun selv skriver i annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag til herning gutter. =  Annonce, sarah23.

 

Der er hende den lille med de store dejlige bryster, Hvis i læser lidt omkring, kan i også hører hvor populær hun er. og Jeg kan kun være enig! Hun har den dejligste stramme lille krop med store bløde bryster. Sex med hende er fucking fantastisk og så sutter hun som en engel. Men udover det, så er det så dejligt at der altid er en super god service derude. man kan få lov at ligge og slappe af bagefter og der er ikke noget pres med at man skal skynde sig eller noget. Man for tilfredsstillelse og man kan få lov at nyde det, det er fucking lækkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...